Hazánk legízletesebb úti célját és megújult kínálatát népszerűsítették Ljubljanában |
2015. november 25. szerda, 00:00 |
A hazai turisztikai kis- és középvállalkozások szakmai kapcsolatépítésének támogatására november 10-én újra a magyar turisztikai workshop-ot szerveztek Szlovéniában.A ljubljanai Magyar Nagykövetségen megtartott eseményt dr. Szilágyiné Bátorfi Edit nagykövet nyitotta meg, majd Matej Knaus a Szlovén Utazási Irodák Szövetségének (ZTAS) elnöke mondott köszöntőt. A rendezvényen bemutatták „Magyarország legízletesebb vendégváró úti célját"is – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt. A rendezvényen a vártál is több, mintegy 60 fő vett részt. 23 cég, ebből 18 szlovén utazási iroda jelent meg. A szlovén RTV interjút is készített a szervezőkkel.
Kincses Márk az MT Zrt. délszláv piacfejlesztési menedzsere ismertette hazánk turisztikai újdonságait: a szlovén partnerirodák számára adott ötleteket a piacban rejlő lehetőségek jobb kiaknázására. Budapest és az ismertebb dél-balatoni térség mellett bemutatta az új létesítményeket is: a megújult Várkert Bazárt, a Parlament megújult környezetét és látogatóbarát fejlesztéseit. Szó esett az újra megnyitott nyugat-dunántúli Gotthard Therme Hotelről, a Lentiben nyíló új négycsillagos szállodáról, Pécsről, Hévízről, Sárvárról, Bükről és a golfturisztikai lehetőségekről is. A rendezvényt záró állófogadáson, az EDEN pályázat 2015-ös magyar nyertese, a Mecsek mutatkozott be. A mecseki alapanyagokból készült kóstoló fogásokat kiváló borsorral párosítva kínálták, amelyek osztatlan sikert arattak. 2015-ben több szlovén tévéstáb is járt Magyarországon, legutóbb ismét a Kanal A csatorna „Volan" című népszerű autós magazinműsora fedezte fel a Nyugat-Balaton és Hévíz turisztikai értékeit. A műsort november 15-én vasárnap 17:00-tól sugározza a csatorna. Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint 13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás. Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..