Bizakodnak a vállalatvezetők |
2010. április 27. kedd, 03:00 |
Egyre bizakodóbbak vállalataik rövid távú kilátásait illetően a régiós vállalatvezetők, a foglalkoztatást illetően azonban továbbra is sok a kétely - derül ki a Deloitte felméréséből.
Egyre bizakodóbbak vállalataik rövid távú kilátásait illetően a régiós vállalatvezetők, a foglalkoztatást illetően azonban továbbra is sok a kétely - derül ki a Deloitte felméréséből. Az üzleti hangulat-index 9,5 százalékkal nőtt a negyedév során, így most 109,5 ponton áll - derül ki a Csehország, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Horvátország és Magyarország legnagyobb vállalatainál vezető szerepet betöltő tisztségviselők véleményeit és várakozásait összegző elemzésből. A mért mutatók közül legnagyobb pozitív változást a hitelek hozzáférhetőségével kapcsolatban mérték: a megkérdezett vállalatvezetők 74,7 százaléka úgy ítélte meg, vállalata számára elérhetőek a szükséges pénzügyi források, ez 16,8 százalékos növekedést jelent 2009 harmadik negyedévéhez képest. A válaszadók több mint fele számít árbevétel-növekedésre a következő évben, míg 2009 harmadik negyedévében ugyanez a mutató 45,3 százaléka volt. Mindemellett a vállalatvezetők egyharmada véli úgy, hogy többet fog költeni beruházásokra is, ami az előző felméréshez viszonyítva 16 százalékos növekedést jelent. A korábbiakhoz hasonlóan továbbra is a lengyel vállalatvezetők ítélik meg a legoptimistábban az országukkal kapcsolatos gazdasági kilátásokat. Itt a válaszadók háromnegyede vélekedett úgy, hogy a gazdaság általános állapota az elkövetkezendő fél évben javulni fog, ez a 2009 harmadik negyedévében mért 51,2 százalékhoz képest komoly növekedést jelent. Horvátország ezzel szemben továbbra is a leginkább pesszimista a felmérésben részt vevő országok közül, itt ugyanis a megkérdezettek egyötöde számít arra, hogy a gazdaság állapota a következő hat hónapban jelentősen romlani fog, míg a válaszadóknak 56,7 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a gazdaság gyengülni fog. A cseh válaszadók 58,1 százaléka bizakodóan ítéli meg cége kilátásait, míg 2009 negyedik negyedévében ugyanez az adat 36,7 százalék volt. Szlovákiában is hasonló a helyzet: itt a cégvezetők 63,3 százaléka volt optimista, ami jelentős előrelépés a 2009 negyedik negyedévében mért 47,2 százalékhoz képest. Magyarországon enyhén csökkenő tendencia volt megfigyelhető, itt a megkérdezettek 6,7 százaléka érezte úgy, hogy pénzügyi kilátásai romlanak, ahhoz képest, hogy 2009 utolsó negyedévében nem regisztráltak ilyen véleményt. A magyar válaszadók 73,3 százaléka érzi úgy, hogy a gazdasági kilátások kiegyensúlyozottak. A foglalkoztatási szinttel kapcsolatos vélemények továbbra is visszafogottak: a cégvezetők csupán 17,7 százaléka bízik abban, hogy növelni tudja vállalata munkavállalói létszámát. A felvásárlásokkal kapcsolatos kilátások a DBSI felmérés szerint ugyancsak borúsak, hiszen a válaszadóknak mindössze 12,9 százaléka állítja, hogy a közeljövőben kilátásban lenne felvásárlás. Forrás: Napi Gazdaság |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Negyedével nőtt a brit nagyvállalati vezetők fizetése az idén
- Profession.hu: béremelést tervez jövőre a cégek többsége
- Meló-Diák: a diákmunkások átlagos órabére idén nyáron meghaladta az 1500 forintot
- A versenyszféra munkavállalóinak fele elégedetlen a fizetésével egy kutatás szerint
- Extra juttatásokkal támogatják dolgozóikat a cégek
- Gyorsuló ütemben nőnek a vállalatvezetői fizetések egy kutatás szerint
- Elemzők: a munkaerő-kínálat szűkössége is táplálja a béremelkedést
- Egy felmérés szerint a pályakezdők kétharmada 350 ezer forint feletti fizetésre vágyik
- Tovább nőhet az informatikai szakemberek fizetése egy elemzés szerint
- Rendkívüli, évközi béremelésről döntött az Aldi
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..