Több érintett = több üzlet |
2010. október 19. kedd, 03:00 |
Abban a szerencsés helyzetben voltam a közelmúltban, hogy egy professzionálisan megszervezett workshopon vehettem részt. Semmi időhúzás, semmi unalmas (elnézést a kifejezésért) „multis” szócséplés, hihetetlen lényegre törően és célravezetően haladtunk végig a célzott végkifejlet felé. Mi volt a legnagyobb tapasztalatom belőle mindezek mellett?
Vegyes felvágottAz elején elcsodálkoztam, hiszen a cég különböző területeken érintett munkatársai és alvállalkozói is képviseltették magukat az ötletelésen (melynek célja az volt, hogy a szóban forgó vállalat új irányokat dolgozzon ki az üzleti partner keresés és bevétel szerzés területén, melyekre aztán – gazdaságos de hatékony – marketing és értékesítés építhető rá, és maximális profitot eredményez mindez a tulajdonosoknak). Csodálkoztam is, hiszen olyan sokféle területről voltak jelen az érintettek, hogy nem tudtam elképzelni, hogy nem fullad majd mindez belső viták vagy hétköznapi problémák elemezgetésébe. Megdöbbentő eredményekMégis, hála a profi vezetésnek, bebizonyosodott, hogy érdemes egy, a cég egészét átfogó kérdésben minden lehetséges, élő és mozgó érintett munkatársat bevonni (de egy lokális probléma megoldásánál is az ahhoz tágan véve érintetteket megmozgatni), hiszen több szem többet lát alapon olyan ötletek bukkantak elő, melyekre – meggyőződésem – a tulajdonosok és az operatív vezetés nem is gondolnának soha. Elképzelhető, hogy a frissen felvett adminisztrátor jobban, „érzelem mentesebben” látja a helyzetet, mint az öreg róka, aki kialakult és gyökeret vert elképzelései között éli a mindennapjait, melyektől nehezen szabadul. Egy biztos: mindkét nézőpontot (és még sok mást) érdemes figyelembe venni, ha az ember újszerű megoldásokat akar régi problémákra!
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..