Üzleti kapcsolatok, több ügyfél, vevő, bevétel, üzleti partner keresés - Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál
Mit meg nem tesz… Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Cégveeztés : Rendet tenni... az ember azért, hogy vállalkozása stabil maradjon, a pénzt hozza, és ne vigye, hogy eltartsa azokat a családokat, akik munkájukkal támogatják a céget... Egyik Tagunkkal beszélgettem tegnap, és mondta a tipikus hazai kisvállalkozásokra jellemző szituációt: hónapról-hónapra küzdenek, hogy fennmaradjanak és fejlődni tudjanak, és elég lenne egyetlen "hibás" hónap, és lehúzhatnák a rolót. El is gondolkoztam, hogy tudják ezt megcsinálni?

Bővebben...
 
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson II. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/MarketingMire érdemes még figyelni egy ügyféllel való tárgyalás közben?
Sok üzletkötő hibája, hogy rengeteget tud beszélni a termékről. Megemlíti annak minden apró előnyét és bizonygatja, hogy ennél nincs is jobb a földön. Emberünk meg lehet, hogy szépen, tagoltan és udvariasan beszél, a bökkenő csupán ott van, hogy ez az ügyfelet egyáltalán nem érdekli.

Bővebben...
 
Az egyiknek sikerül… Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Konkurencia előtt győzniAhogy az ismert mondás szól: az egyiknek sikerül, a másiknak... nem is folytatom, de a lényeget mégis kifejezi. Mitől van az, hogy két, azonos piacon dolgozó, egyforma feltételekkel induló vállalkozóból az egyik sikeres lesz, a másik viszont nem tud áttörni, és küszködik?

Bővebben...
 
Statisztikák – avagy a cégvezetők által használt „műszerfal” Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/ HR : Statisztikai menedzsmentMég vissza tudunk emlékezni a régi, kelet-német gyártmányú autókra. Igaz, hogy „Trabanton szállni élvezet” volt, de ha például újra kellett tölteni az olajat, akkor egy hosszadalmas procedúra vette kezdetét, és ha jól emlékszem, még egy pálcika is kellett hozzá. Egyik ismerősöm mesélte, hogy nem lehetett látni a benzinszintet a műszerfalon.

Bővebben...
 
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Eljutni a kiszemelt cég döntéshozójáhozHa szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?

Bővebben...
 
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kommandós szabályRichard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?

Bővebben...
 
Ajánláskérés II. Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:35

Lépéselőny/ Marketing : AjánlásFolytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.

Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.

Bővebben...
 
A brit választások egyik nagy tanulsága Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:17

Léőpéselőny/ Marketing :Választási tanulságTegnap kikérte egy hölgy a tanácsomat a Twitteren, aki az első üzleti találkozójára készült. Azt javasoltam neki, hogy mosolyogjon, és ezt írtam:

"Élvezze a találkozót, mutatkozzon be, mondja el, ki Ön és mit csinál, és kinek milyet előnyt jelent az Ön szolgáltatása. "

Bővebben...
 
Távirányított eladás Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/ Marketing : TV eladásElég régi sztori az alábbi, de amikor meghallottam, időszerűnek tartottam – az értékesítésben legalábbis lehet alkalmazni lényegében bármikor.

Bővebben...
 
Kitől, mit? Az üzlet startvonala Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Üzleti startvonal„Ki a célcsoportja?” – ez a kérdés néha már-már az egyetemi szóbeli vizsgák páni félelmét idéző reakciókat vált ki az ügyfelek szemében, ha egy marketing tanácsadó megkérdezi. Hiszen mindenki óriási magabiztossággal meg tudja válaszolni ezt a kérdést: „Mindenki”, „Azok, akik szeretnének energiát megtakarítani”, „Akik több pénzt szeretnének keresni”, és így tovább. Hasonló megfogalmazásokkal rengetegszer találkoztam már, de sajnos egyik sem vezetett sikerre soha. Hogy fogalmazza meg mondandóját röviden és úgy, hogy egyből értsék partnerei, mivel foglalkozik, és tudjanak Önnek ajánlani pl. megfelelő ügyfeleket?

Bővebben...
 
Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásVállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet.
Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Marketing nagykövetekEgy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.

Bővebben...
 
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

„Minden amit mondunk, legyen igaz, de nem minden igazat kell elmondanunk!”

Lépéselőny/Marketinf : Tárgyaláson való viselkedésEz annyit tesz, hogy természetesen egy ügyfélnek sem szabad hazudnunk, hiszen az igazság az esetek többségében mindig kiderül és az üzleti életben könnyen padlóra kerülhetünk egy apró füllentés miatt.
Azonban! Ha egy terméknek vagy szolgáltatásnak van egy kellemetlenebb hátulütője, illetve hátránya mely annyira nem lényeges, - ennek ellenére ügyfelünk nem biztos, hogy motiváltabb lenne ezen információk tudatában, - ha Ő nem kérdez rá, nem feltétlenül kell megemlítenünk.

Bővebben...
 
Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Közösségi oldalKedden egy marketing mesterkurzuson adtam elő Newburyben, hogy hogyan is működik az üzleti partnerkeresés. A két másik előadó, Nigel Morgan és Karen Chapple a közösségek, az üzleti közösség és közösségi portálok erősödő jelentőségéről beszéltek. Karen bejelentette, hogy most már a Google-nek is van közösségi linkje a kezdő keresőoldalán az USA-ban.

Bővebben...
 
A brit választások tanulsága az üzleti kapcsolatépítésre Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Brit választások példájánA közelmúltban a brit választások vége felé az előrejelzések így alakultak a várható választási eredményre:
Konzervatívok 36%
Munkáspárt 31%

Szabaddemokraták 20%
Egyéb 13%

A konzervatívok vezettek, és a szavazatok kétharmadán osztozni látszottak a Munkáspárttal. A szabaddemokraták követték őket a harmadik helyen 20%-kal.

Bővebben...
 
Tippek, tanácsok a tárgyalás sikeréért Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Tárgyalási helyzetekMikor időpontot egyeztetünk egy potenciális ügyfél jelölttel, érdemes megkérdezni, hogy ő e az egyedüli döntéshozó a családban, illetve megbeszéli e pénzügyi döntéseit valakivel!?
Ha igen, mindenképp úgy egyeztessük le találkozónkat, hogy a döntéshozatalban szerepet játszó összes személy jelen legyen.

Bővebben...
 
Ha kevés a bevétel: A Kiút Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:26

Lépéselőny/ HR  : A munkatársképzés, ami bevételt hozTalálkoztam ma egy nagyon kedves ügyfelünkkel, és beszélgettünk kicsit a cégéről. Nem volt vidám sajnos, mivel még nem teljesen álltak talpra a válságot követően, de optimistán tekintett előre: már látta az út végét egy igazán életképes javaslat alapján.

Bővebben...
 
Mi az üzleti kapcsolatépítés első lépése? Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/ Marketing:Network kapcsolatépítésStephen R. Covey bestseller könyve szerint a kiemelkedően hatékony emberek első számú tulajdonsága, hogy proaktívak, elébe mennek a lehetőségeknek. A közelmúltban emlékeztettek erre egy interjúmban: az utolsó kérdés, amelyet kaptam, az volt, milyen kulcs tanáccsal látnék el valakit, aki most indítja a vállalkozását.

Bővebben...
 
Ajánláskérés I. Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : AjámláskérésBármit is vállalkozunk, akármit is szolgáltatunk, soha nem lesz bevételünk, ha nem kerülünk kapcsolatba ügyfelekkel. Még akkor sem, ha mi vagyunk a legjobbak.

És mi a legnagyobb ráható ereje annak, hogy valaki igénybe vegyen egy adott szolgáltatást, vagy vásároljon egy terméket?

Bővebben...
 
A networking lenne a legfontosabb a marketingben? Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: UtánkövetésEgy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz."

Bővebben...
 
További cikkeink...
<< Első < Előző 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 Következő > Utolsó >>

91. oldal / 100

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Kabai Táp És Takarmányforga... Kabai Táp És Takarmányforgalmazó Zrt.
Gerda Emil

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ThermalBusiness Kft.
Gál József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
100-ft-os üzlet
Szabó László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Suzitron Kereskedelmi és Szol... Suzitron Kereskedelmi és Szolgáltato Betéti Társaság
Szendi Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető