Üzleti kapcsolatok, több ügyfél, vevő, bevétel, üzleti partner keresés - Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál
Az üzleti partner keresés hiányzó összetevője Nyomtatás E-mail
2010. június 25. péntek, 04:19

Lépéselőny/Marketing: Üzleti networkA hét elején egy napot kollégákkal és ügyfelekkel töltöttem. A nap célja az volt, hogy kidolgozzuk, hogy hogy tudunk egymásnak segíteni, illetve az ügyfelekkel azt vizsgáltuk, hogy tudjuk egymás üzletét erősíteni kapcsolatrendszerünk megosztásával. A találkozót azért szerveztük, hogy általános célkitűzéseinket szem előtt tartsuk kölcsönösen, miközben jól is éreztük magunkat.

Bővebben...
 
Stallone, avagy az üzleti partnerkeresés titka Nyomtatás E-mail
2010. június 24. csütörtök, 04:14

Lépéselőny/Marketing: Silvester StalloneMi köze Sylvester Stalloné-nak az új vevők megszerzéséhez? Több, mint elsőre gondolná: a sztár története példát mutat minden üzleti partnerkereső számára is.

Bővebben...
 
Elsőre nem lehet másodszorra találkozni Nyomtatás E-mail
2010. június 23. szerda, 03:00

Lépéselőny/ Marekting  Találkozás és ismerkedés az üzleti világbanEzt az alapigazságot tanította nekem első értékesítési mentorom, amikor a hideghívásokat gyakoroltuk. De akkor hogy jusson el egy alapból teljesen idegen emberhez? Ez a cikk inkább a lobby-szintű kapcsolatépítést célzók számára íródott, de a hagyományos értékesítésben is hasznosítható.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – II. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marekting:Nagyköveteket képezniKészüljön fel rá, hogy meg kell válaszolnia azt a kihívó kérdést,hogy „Ön mivel foglalkozik?” Bemutatkozásának magában kell foglalnia,
- ki az Ön célpiaca,
- Ön mivel foglalkozik (amilyen tömören csak meg tudja fogalmazni)
-milyen eredményeket ér el?

Bővebben...
 
Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásVállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet.
Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Marketing nagykövetekEgy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.

Bővebben...
 
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

„Minden amit mondunk, legyen igaz, de nem minden igazat kell elmondanunk!”

Lépéselőny/Marketinf : Tárgyaláson való viselkedésEz annyit tesz, hogy természetesen egy ügyfélnek sem szabad hazudnunk, hiszen az igazság az esetek többségében mindig kiderül és az üzleti életben könnyen padlóra kerülhetünk egy apró füllentés miatt.
Azonban! Ha egy terméknek vagy szolgáltatásnak van egy kellemetlenebb hátulütője, illetve hátránya mely annyira nem lényeges, - ennek ellenére ügyfelünk nem biztos, hogy motiváltabb lenne ezen információk tudatában, - ha Ő nem kérdez rá, nem feltétlenül kell megemlítenünk.

Bővebben...
 
Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Közösségi oldalKedden egy marketing mesterkurzuson adtam elő Newburyben, hogy hogyan is működik az üzleti partnerkeresés. A két másik előadó, Nigel Morgan és Karen Chapple a közösségek, az üzleti közösség és közösségi portálok erősödő jelentőségéről beszéltek. Karen bejelentette, hogy most már a Google-nek is van közösségi linkje a kezdő keresőoldalán az USA-ban.

Bővebben...
 
A brit választások tanulsága az üzleti kapcsolatépítésre Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Brit választások példájánA közelmúltban a brit választások vége felé az előrejelzések így alakultak a várható választási eredményre:
Konzervatívok 36%
Munkáspárt 31%

Szabaddemokraták 20%
Egyéb 13%

A konzervatívok vezettek, és a szavazatok kétharmadán osztozni látszottak a Munkáspárttal. A szabaddemokraták követték őket a harmadik helyen 20%-kal.

Bővebben...
 
Tippek, tanácsok a tárgyalás sikeréért Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Tárgyalási helyzetekMikor időpontot egyeztetünk egy potenciális ügyfél jelölttel, érdemes megkérdezni, hogy ő e az egyedüli döntéshozó a családban, illetve megbeszéli e pénzügyi döntéseit valakivel!?
Ha igen, mindenképp úgy egyeztessük le találkozónkat, hogy a döntéshozatalban szerepet játszó összes személy jelen legyen.

Bővebben...
 
Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait II. Nyomtatás E-mail
2010. június 24. csütörtök, 04:27

Lépéselőny/Marketing: Profi kifogáskezelési tippek Nézzünk meg egy következő kifogáshelyzetet. Tegyük fel, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással foglalkozunk és így szól hozzánk valaki a telefonba:
A:. „Nekem erre nincs pénzem!” 
B:. „Szomorúan hallom, hogy anyagi gondokkal kűzd, azonban van egy jó hírem. Én pont abban tudok Önnek segíteni, hogyan lehet több pénze akár hiteleinek összevonásával, állami támogatások, adókedvezmények igénybevételével, pénzügyeinek optimalizálásával. Szolgáltatásunk pénzbe nem kerül, személyes találkozónk kötelezettség mentes.”

Bővebben...
 
Együttműködés, vagy verseny? Nyomtatás E-mail
2010. június 23. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marekting: Versenytárs?„Kerüld a versenyt” – írta Courtney Sperlazza egyik cikkemre válaszul, de ki is fejtette: „Nem úgy értem, hogy kerüld a versenytársaidat. Kerüld a versenykedés gondolatát! Bárkivel együtt tudsz működni. Még akkor is, ha azonos iparágban vagytok, van olyan, amit ő jobban tud, mint te, és fordítva. Mi ezeket a pontokat lehetőségeknek hívjuk!”

Bővebben...
 
Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait I.rész Nyomtatás E-mail
2010. június 23. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: KifogáskezelésCikkünk példákkal fogja illusztrálni azon helyzeteket, melyek elkerülhetetlenek egy akár telefonbeszélgetés, akár egy egy tárgyalás során. Ha jól kezeljük az ügyfél kifogásait, ezen momentumok sem akadályozhatják meg egy szerződés létrejöttét.

Bővebben...
 
Mit meg nem tesz… Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Cégveeztés : Rendet tenni... az ember azért, hogy vállalkozása stabil maradjon, a pénzt hozza, és ne vigye, hogy eltartsa azokat a családokat, akik munkájukkal támogatják a céget... Egyik Tagunkkal beszélgettem tegnap, és mondta a tipikus hazai kisvállalkozásokra jellemző szituációt: hónapról-hónapra küzdenek, hogy fennmaradjanak és fejlődni tudjanak, és elég lenne egyetlen "hibás" hónap, és lehúzhatnák a rolót. El is gondolkoztam, hogy tudják ezt megcsinálni?

Bővebben...
 
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson II. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/MarketingMire érdemes még figyelni egy ügyféllel való tárgyalás közben?
Sok üzletkötő hibája, hogy rengeteget tud beszélni a termékről. Megemlíti annak minden apró előnyét és bizonygatja, hogy ennél nincs is jobb a földön. Emberünk meg lehet, hogy szépen, tagoltan és udvariasan beszél, a bökkenő csupán ott van, hogy ez az ügyfelet egyáltalán nem érdekli.

Bővebben...
 
Az egyiknek sikerül… Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Konkurencia előtt győzniAhogy az ismert mondás szól: az egyiknek sikerül, a másiknak... nem is folytatom, de a lényeget mégis kifejezi. Mitől van az, hogy két, azonos piacon dolgozó, egyforma feltételekkel induló vállalkozóból az egyik sikeres lesz, a másik viszont nem tud áttörni, és küszködik?

Bővebben...
 
Statisztikák – avagy a cégvezetők által használt „műszerfal” Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/ HR : Statisztikai menedzsmentMég vissza tudunk emlékezni a régi, kelet-német gyártmányú autókra. Igaz, hogy „Trabanton szállni élvezet” volt, de ha például újra kellett tölteni az olajat, akkor egy hosszadalmas procedúra vette kezdetét, és ha jól emlékszem, még egy pálcika is kellett hozzá. Egyik ismerősöm mesélte, hogy nem lehetett látni a benzinszintet a műszerfalon.

Bővebben...
 
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Eljutni a kiszemelt cég döntéshozójáhozHa szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?

Bővebben...
 
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kommandós szabályRichard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?

Bővebben...
 
Ajánláskérés II. Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:35

Lépéselőny/ Marketing : AjánlásFolytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.

Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.

Bővebben...
 
További cikkeink...
<< Első < Előző 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 Következő > Utolsó >>

93. oldal / 102

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Terra Ungheria Kft.
Hofecker Mónika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Gyöngyösi Mezõgép És Jár... Gyöngyösi Mezõgép És Jármûtechnika Kft.
Csombok Pál

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Easybuy Budapest Kft.
Nagy Mariann

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
BASF Építõkémia Hungária ... BASF Építõkémia Hungária Kft.
Schumacher Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető