A networking lenne a legfontosabb a marketingben? |
2010. június 14. hétfő, 03:00 | |||
Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz." Biztosan van valami abban, amit az után követés fontosságáról mond. Tapasztalatom szerint, ami a marketingre általánosságban, és a networkingre önmagában jellemző, az után követés az a bizonyos plusz, amire még szükség van. Nincs túl sok jelentősége a rengeteg eseményen való részvételnek, a terméked / szolgáltatásod bemutatásának, a számtalan emberrel való rövid beszélgetésnek, és soha nem használt névjegy-tucatok gyűjtésének, ha nem kezdesz semmit mindezzel. Számtalan ember kismértékű megismerésével nem építesz professzionális üzleti kapcsolatokat! Ezeket a kapcsolatokat a valós kapcsolódási pontok felkutatásával, majd folyamatos megerősítésével, után követésével lehet megerősíteni. Ez magában foglal e-mailezést, telefonokat, személyes találkozókat és ezek után követését. Más szavakkal, ragadd magadhoz a kezdeményezést, és válj a proaktív kevesek egyikévé. Ez a kiemelkedően hatékony kevesek elsődleges jellemzője. Sikeres kapcsolatépítést! Dave Clarke Dave Clarke az Egyesült Királyság egyik legismertebb networking bloggere, üzleti partnerkereső és kapcsolatépítő fórumok szervezője és házigazdája, a networking elismert gyakorlati szakembere. A Lépéselőnnyel való együttműködése révén Dave angolul írt cikkeinek fordításait olvashatják a Lépéselőny látogatói.
|