Marketing tippek II. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? Nyomtatás
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing :Marketing tippek kevés pénzből a NetenElső részünkben már adtunk 1-2 tippet, hogyan népszerüsítheti vállalkozását a világhálón, most íme még pár hasznos tanács, profitja maximalizálásához.


1.    Célzott marketing fórumokban.

•    Írhatunk egy megcélzott tömeg számára néhány informatív dolgot termékeinkről, szolgáltatásainkról. Arra gondolok, ha például valaki ceremóniamester, felmehet egy csajos honlapra és meglátogathat egy olyan topikot, ahol épp esküvőre készülő hölgyek csevegnek.

Nem kell túl hivatalosnak lenni az ilyen fórumokon, inkább cselesen, burkolt formában lehet marketingelni. Példa:. - „Sziasztok csajok! Nekem is most nyáron lesz az esküvőm és a hangulat fokozásához egy kiváló ceremóniamestert fogok felkérni, aki a nővérem esküvőjét is zavartalanul levezette tavaly ilyenkor! Remek egy fickó, csak ajánlani tudom. Nagyon izgulok a nagy nap miatt. Ha valakinek kell az úr elérhetősége, írjon nyugodtan.”

Az ilyen „csajos” ajánlásokra sokkal inkább felkapják az emberek a fejüket, mint egy direktmarketing szövegre. Ráadásul ez utóbbit sok helyen moderálják és egyből törlik a kommentet.

•    Egyes oldalakon azért nem muszáj burkoltan reklámoznunk. Ha egy fórumba beírja valaki, mire van szüksége, illetve milyen szolgáltatást keres sürgősen, természetesen egyből válaszolhatunk neki a saját nevünkben is, ha megoldást tudunk találni problémájára.

2.    Chat oldalakon való reklám

•    Nem a leghatékonyabb mód, de összesen kb. kettő percbe telik, míg fellépünk egy chat oldalra és beszúrunk egy két soros, érdeklődést felkeltő szöveget egy webcím kíséretében.

Azonnal, akár több száz ember látja azt és a nagy számok törvényének értelmében szert tehetünk néhány új ügyfélre.

3.    Tömeges E-mail küldés

•    Egyszer kell megírni egy tömör, lényegretörő, rövid marketing szöveget és azt bármikor, bárkinek el tudjuk küldeni üzenetben. Én naponta kapok olyan körüzenetet, melyet rajtam kívül még vagy 80 ember megkap. Ha épp marketingelni akarok valamit, mondanom sem kell, hogy egyből kimásolom egy mozdulattal a címlistát és már megy is a tömegnek a reklám. Ha akár csak egy ember ügyfelem lesz, már megérte az a 30 másodperces időbefektetés.

4.    Reklámbanner kihelyezése más weboldalakra

•    Pénzért cserébe kihelyezhetünk különböző nagyságú reklámdobozokat nagyon sok weboldalra. Az ár főleg az adott oldal látogatottságától függ.

•    A bannerek kihelyezése csere rendszerben is működhet. Ha 2 honlaptulajdonos megegyezik, hogy egymás reklámját kihelyezik saját oldalukra, még az anyagiakon is spórolhatunk.


Látható tehát, hogy az interneten igencsak korlátlanok a lehetőségeink és ha sok szegmensben ott vagyunk valamilyen formában, ügyfelekben sem lesz hiányunk. Remélem sikerült pár használható tippel szolgálnunk!

Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Lépéselőny Média Kft.
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.