Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei Nyomtatás
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásVállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet.
Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.


Nyílván nem lesz mindenki az ügyfelünk, de egy kellemesen erős profithoz erre nincs is szükség.
Mivel ajánlások útján nem tudunk olyan gyorsan milliókhoz eljutni, a hideghívás fog szóba kerülni.
A legjobb és ezen szempontból legegyszerűbb a folyamatban, hogy szinte bárkit felhívhatunk.

•    Kutathatunk ügyfelek után az internetes közösségi portálokon, ahol jónéhányan megadják telefonszámukat, vagy egyszerűen fellapozhatjuk akár a telefonkönyvet is.

•    A hideghívás lehetőségét azoknak érdemes főleg számításba vennie, akik olyan tevékenységgel foglalkoznak, amely szinte az egész lakosságot érinti. Pénzügyi tanácsadóként igen sikeresek lehetünk, hiszen pénzügyei, hitelei a legtöbb embernek vannak. Hasonló előnyökkel indulhatnak az utazási szolgáltatásokkal foglalkozó cégek, az ingatlanosok és a többi.

Próbáljunk meg egyediek lenni egy-egy telefonálás alkalmával. Mindenki ismeri a bevált marketing szöveget, melyre a legtöbb esetben azonnal lecsapjuk a telefont.:

•    „Jó napot kívánok! Hadd kérdezzem meg, ráér egy 2-3 perc erejéig, hogy tájákoztassam Önt legújabb szolgáltatásainkról?”

A telemarketinges ezzel a roppant előnytelen kezdésnek köszönhetően egyből feldobja az elutasítás lehetőségét, melyet általában ki is használunk. Egy jó üzletkötő a lehető legrövidebb beszélgetési időtartamra és egy személyes időpont leegyeztetésére törekszik.

Mondjuk így:.

•    „Üdvözlöm! Engem Koltai Balázsnak hívnak és azért telefonálok Önnek, hogy csökkentsek hitelének havi törlesztő részletein ingyen, kötelezettség mentesen. Bizonyára Ön is örülne neki, ha mostani hiteltörlesztésének egy részét másra, hobbira vagy a családra költhetné. Mikor jobb Önnek, hogy egy fél órás, kötetlen beszélgetés keretein belül megmutassam hogyan és mennyit tudunk spórolni? Kedd délelőtt 11 óra, vagy szerda délután 18 óra?”

A percek helyett mindössze 25 másodperc erejéig raboljuk az illető idejét. Viszonylag sok információt közöltünk vele viszonylag kevés idő alatt, ezért leginkább már csak arra fog koncentrálni, hogy melyik időpont jobb neki a kettő közül.

Mindenki fogalmazzon meg magának egy saját szöveget a tevékenységének megfelelően. Ahogy a példa is mutatja, legyünk lényegretörőek, magabiztosak.

A nagy számok törvénye alapján, egy kedvezményes mobilszolgáltatást használva biztos, hogy profitot tudunk termelni!

Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Lépéselőny Média Kft.
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.