Elsőre nem lehet másodszorra találkozni |
2010. június 23. szerda, 03:00 | |||
Ezt az alapigazságot tanította nekem első értékesítési mentorom, amikor a hideghívásokat gyakoroltuk. De akkor hogy jusson el egy alapból teljesen idegen emberhez? Ez a cikk inkább a lobby-szintű kapcsolatépítést célzók számára íródott, de a hagyományos értékesítésben is hasznosítható.
Közös pontok1. Üzleti közösségJó kiindulási alap lehet egy üzleti közösség, amely önmagában is hivatkozási alap egy megkeresésnél. Ha még nem ismer egy potenciális partnert, egy közösségben vagy közvetlen utat (=elérhetőséget) talál hozzá, vagy valakit, aki ismeri az illetőt, és tud segíteni Önnek találkozni az illetővel. 2. HobbyHa ismer valakit, aki ismeri azt, akit Ön szeretne megismerni, de nem tudja / akarja bemutatni Önöket egymásnak, még mindig segíthet olyan információval, amiből többet tud meg az illetőről. Mit sportol? Szokott-e színházba járni? Mindezek azért lehetnek érdekesek, mert teremthetnek olyan helyzetet, ahol Ön véletlenül találkozhat azzal, akihez hivatalosan eljutni szinte lehetetlen. 3. Kapcsolatépítő, partnerkereső üzleti reggelikEgyre népszerűbbek itthon is az angolszász országokban bevezetett üzleti reggelik, ahol akár azzal a személlyel is összefuthat, akit szeretne megismerni, de minimum olyanokkal, akik ismerik az utat hozzá. A legrövidebb útMatematikai nyelven megfogalmazva két pont között a legrövidebb út az egyenes: ez az üzletben is igaz. Ha tudja és biztos benne, hogy valóban értékes szolgáltatás ad(na) a másik félnek, ne habozzon és keresse meg közvetlenül! Az erős szándék és a kitartás meg fogja hozni gyümölcsét.
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|