Egyszerű és ingyenes marketing a hírlevél küldés - Vajon mennyire hasznos? Nyomtatás
2010. július 07. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hírlevél A partnereknek való hírlevél küldözgetés válhat előnyünkre, azonban nem árt vigyázni, ugyanis kárunkra is.
Fontos megemlíteni, hogy hírleveleket jogilag csak annak szabad küldeni, aki előzetesen ebbe beleegyezett, hiszen az úgynevezett „spamtörvény” értelmében könnyen alperesekké válhatunk.
Hírleveleket küldve pedig mindig biztosítanunk kell az illető számára a lemondás lehetőségét.


Ha jogszerűen jártunk el, hírlevél-megrendelőink valószínűleg érdeklődnek szolgáltatásaink, termékeink iránt, azaz figyelemmel szeretnék kísérni cégünk újdonságait, híreit.

•    Egy hírlevél célja mindig egy új információ közlése.

•    Ez az információ lehet egy új szolgáltatás, egy új termék.

•    Értesíthetjük üzleti partnereinket kedvezményekről, akciókról, valamint nyilatkozhatunk még például áraink megváltozásáról, vagy ha új üzletet, irodát nyitottunk valahol az országban.

A hírlevél témája ránk van bízva igazából, de fontos, hogy legyen tömör, lényegretörő és a lehető legjobban keltse fel az érdeklődést, hiszen ez vele a célunk!

Ha szolgáltatók vagyunk, igyekezzünk híreket közölni az adott területről ügyfeleink számára.

•    Pénzügyi szolgáltató, tanácsadó cégként például küldjünk rendszeres információkat az aktuális hazai és nemzetközi pénzügyi helyzetről, a pénzpiac változásáról, alakulásáról.

•    Utazási irodaként új és változatos helyszínekkel bombázhatjuk olvasóinkat, melyek mellé természetesen nagy, színes képeket csatoljunk.

•    Ha autókereskedésünk van, értesítsük partnereinket új modellek érkezéséről, kedvezményes szervízszolgáltatásainkról.

Hírleveleink gyakoriságát tevékenységünk fajtája is meghatározza. Ha olyan területen dolgozunk, amely gyakoribb információközlést igényel, akár kéthetente is küldhetünk hasznos tájékoztatókat.

Más esetben viszont elég ritkábban, negyedévente, vagy akár évente, hiszen autót nem vásárol az ember kéthetente.

Ne menjünk ügyfeleink agyára, jó ha fejükben tartjuk létezésünket, de ne érezzék, hogy számukra hírleveleink teljesen feleslegesek.

Lépéselőny Virtuális Irodaház

A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Lépéselőny Média Kft.

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.