A MediaVásár a legkönnyebben használható reklámkereskedelmi platform Európában Nyomtatás
2010. július 13. kedd, 13:26
Az európai reklámkereskedelmi portálokhoz képest a MediaVásár-t használók tisztában vannak az árakkal már a vásárlási folyamat elején. Egyedi megoldás az európai on-line piacon: egy könnyen használható, kellemetlen meglepetésektől mentes, kedvező árakat biztosító reklámkereskedelmi piactér.



Az online marketing költések célzott eszközePiackutatási eredmények végkövetkeztetéseként megállapítható hogy az európai reklámközvetítő portálok nem valósítják meg a valódi piactér fogalmát. A vevők felkeresik az on-line ügynökségeket, leadják a rendelésüket, a reklámkereskedők pedig elkészítik a rendelésre kért anyagokat.

A MediaVásár esetében ez a folyamat teljesen átalakul, a vevők előre tervezett reklámok közül választhatják ki a nekik legmegfelelőbbet. A piactér közvetítő szerepet tölt be a média és a hirdetni kívánó cégek között, egy valódi piac létrejöttét biztosítva ezzel.

Az európai portálokról az is elmondható, hogy az esetek túlnyomó többségében (90%) csak on-line hirdetési opciókkal foglalkoznak, az egyéb reklám lehetőségeket – mint az újság, Tv, rádió -  nem lehet interneten keresztül elérni.

Az új platform kínálatában és használatában is eltér az külföldi társaitól. A vásárlás menete sem a megszokott, a vevő már a keresési stádiumban is tisztában van a várható árakkal, ami szintén segítheti a döntést. Ez egy olyan újítás, ami teljesen egyedi a reklámkereskedelmi piacon. Ezen kívül akciós kínálatokból is választhat, ami egy hagyományos vásárlás esetében nem garantált.

Mindezek azért is fontosak, mert a gazdasági válság hatására a hirdetők- különösen a kis - és középvállalatok szereplői - különösen árérzékennyé váltak. Az elmúlt 10 évben folyamatos emelkedés volt a trend a reklámköltésekben, ám a tavalyi évben ez megtört. A magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése 19,2 százalékkal csökkent 2009-ben, így a cégek 162 milliárd forintot költöttek reklámokra. Ám ez a visszaesés máshol is érzékelhető volt, Közép-Kelet-Európában 21,3 százalékkal a világon pedig 9 százalékkal csökkent a reklámköltés.

További előnye a portálnak az egyszerű kezelhetőség, a vevőnek mindössze egy regisztrációra van szüksége a vásárláshoz, nem kell külön szoftvert telepítenie, valamint célzott keresés és célcsoport szűkítés is segít a döntés meghozatalában.

Ezek az innovációk teszik a MédiaVásár-t egyedivé az európai piacon, hozzásegítve a KKV-kat az igazán sikeres hirdetési megoldásokhoz - Ausztráliában is.

További információk a www.mediavasar.hu -n.

Jó piacozást!
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.