A tőkeszegény kisvállalkozások marketing eszközei |
2010. július 19. hétfő, 03:00 | |||
Úgy gondoltuk, hogy egy kis ötletbörze jelleggel felsoroljuk azokat a marketing lehetőségeket, melyekkel egy alacsonyabb költségvetésű kisvállalkozás is tudja hirdetni, népszerűsíteni magát. Ingyenes apróhírdetések feladása az interneten. Díjmentes portálokon, közösségi oldalakon való hírdetés Egyszerű és olcsó szórólapok készítése, mely osztogatható a célterületen. Nagy tételű rendelésnél akár már 2-3 forintos darabáron hozzájuthatunk A5-ös méretű, egyik oldalán színes, másik oldalán fekete-fehér nyomtatású szórólapokhoz. Családi és saját autóinkat felmatricázhatjuk egy cégnévvel, telefonszámmal és természetesen tevékenységi körrel. Erre csupán egyszer kell áldoznunk, ráadásul nem is olyan sokat és naponta akár több száz ember szeme is megakadhat hírdetésünkön. Olcsó, kicsi reklámfelület bérlése üzlethelyiségünk közelében. Ha már üzletünk van, adjuk meg az esélyt a járókelőknek, hogy érdeklődhessenek termékeink, szolgáltatásaink iránt, hiszen akinek felkeltjük az érdeklődését, egy utcasarkot biztos, hogy sétálni fog annak kielégítése érdekében. Alacsonyabb árú hírdetések feladása a kisebb, helyi, kerületi írott sajtóban. Ezek a reklámok elérhető áron biztosítják nekünk azt az esélyt, hogy vállalkozásunk léte beépüljön a helyi emberek tudatába. Ha cégünk rendelkezik weboldallal, egy másik honlappal való bannercsere könnyen megemelheti látogatóink számát, bevételeinket, profitunkat. Reméljük sikerült néhány új ötlettel szolgálnunk és ez az Ön és vállalkozása hasznára fog válni! Lépéselőny Virtuális Irodaház
|