A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik – az első 2 tipp |
2010. július 19. hétfő, 03:00 | |||
Azokat az üzletembereket, akiknek igazán működik a networking, mások ajánlják, ha ők nincsenek éppen ott. Ezeken az ajánlásokon, az őket képviselő céges „nagyköveteken” keresztül folyamatosan áramlanak feléjük üzleti lehetőségek, támogatás és lehetőségek. Mint minden értékes dologhoz, az üzleti kapcsolatépítéshez is idő és elkötelezettség szükséges. Muszáj, hogy odategye magát, hogy befektesse az időt a kapcsolatok fejlesztésébe és a céges nagykövetekből álló háló kiépítésébe.
1. Ne csak fejest akarjon ugraniEz annyit tesz, hogy találjon meg más üzletembereket, akik az Önéhez hasonló piacokon működnek. Ezt követően támogassa, segítse őket, építse a kapcsolatot, hogy elnyerje bizalmukat – ne számoljon gyors eredményekkel! Ne úgy gondolkozzon, hogy besétál egy idegenekkel teli terembe, vagy egyszerűen elhelyez egy online hirdetést, és üzlettel a zsebében távozik – ez egész egyszerűen nem így működik! 2. Építse be a networkinget az általános marketing és értékesítési terveibe!"Megéri tervezni: például még nem esett az eső, amikor Noé megépített a bárkáját. " Ha Ön nincs tisztában vele, mit szeretne elérni az üzleti kapcsolatépítéssel, hogy tudnának mások segíteni Önnek? Tervezze meg, mennyi üzletet fog elérni a szájhagyomány révén, és mennyi időt tud a kapcsolatépítésbe fektetni. 3. Alakítsa ki, hogy fogalmazza meg pontosan, mivel foglalkozik!Ha megkérdezik Öntől: „Mivel foglalkozik?”, mutatkozzon be magabiztosan és egységesen – kik az Ön célpiaca, milyen problémákat old meg, milyen megtörtént esetek vannak. Folytatódik a következő cikkemben! Dave Clarke
|