Startup cégeknek indít innovációs programot a Mol Nyomtatás
2017. szeptember 29. péntek, 00:00

A közlemény szerint a mobilitás, hűségmarketing és big data, csomagszállítás és elosztás, valamint a kiskereskedelem területén megoldásokat kínáló vállalkozások péntektől október 23-ig pályázhatnak online, a kezdeményezés szakmai felelőse a budapesti Design Terminál.


Az első körben kiválasztottak háromnapos szakmai felkészítésen vesznek részt. Ezt követően öt csapat juthat tovább a januárban induló három hónapos programra, ahol egyéni és mentori támogatást kapnak a Mol-csoport üzleti vezetőitől, valamint a Design Terminál szakértőitől, emellett workshopokon vehetnek részt és irodahelyiséget is kapnak, a program végén pedig beszállítóként hosszú távú partneri együttműködést alakíthatnak ki a Mollal.
A vállalat hangsúlyozta: a pályázattal azokat kívánják megszólítani, akik a Mol 2030 stratégiájához illeszkedő szolgáltatásokon dolgoznak. A cég stratégiája szerint a technológiai fejlődés és az új fogyasztói szokások átalakítják az iparágat - különösen a kiskereskedelmet -, ezért a Mol kiemelt figyelmet fordít a mobilitási megoldások és a vevőélmény fejlesztésére - írták.
A részletekről a http://mol.designterminal.org/ oldalon lehet tájékozódni.

Forrás: MTI

Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint
13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo
rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.