Üzlet a telefonban - olcsó, hatékony kutatás telefonnal Nyomtatás
2010. május 20. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság : Üzleti telefonA telefon nem csak arra jó, hogy csevegjünk, beszélgessünk. Komoly és igen hatékony eszköz arra, hogy vállalkozásunkról, termékeinkről, szolgáltatásainkról, esetleg konkurenseinkről információkat kapjunk az üzleti kommunikáció során. A telefon olcsó és hatékony eszköz arra, hogy kérdéseket tegyünk fel és a kapott válaszok alapján mérlegeljünk, döntsünk.


A digitális világban elengedhetetlen technikai eszköz a telefon, legyen az mobil, vagy vezetékes. Az internet elterjedése nem szorította háttérbe a telekommunikáció ezen ágát, egy cégtár, szakmai tudakozó, vagy üzleti közösség által kínált lehetőségek is a telefon köré épülnek többek között. Minden cégnek, vállalkozásnak szüksége van előzetes felmérésre, kutatásra az üzleti partnerkeresés során. A vezetékes telefonszámmal elsőre már a földrajzi helyet pontosan meghatározhatjuk. Ezt követően további feltételek megadásával közelebb kerülhetünk a kívánt célcsoporthoz.

Használhatjuk a telefonszámokat arra is, hogy véleményt kérjünk az általunk kínáltakról pl. a telefonos marketing területén. Átlagosan a telefont felvevő személyek 25 - 45 másodpercig hajlandóak figyelni. Ha ezt arra használjuk ki, hogy megkérdezzük Őket és a válaszadásra lehetőséget teremtsünk – akár a nyomógomb segítségével – fontos információk birtokába jutunk.

A telefonos kutatások nagy előnye, hogy pontosan tudjuk, ki adja a választ és mikor. Követhető a hívás pontos időpontja, így a válaszokból már azt is kikövetkeztethetjük, milyen napirend szerint élhetnek a célcsoportunkba tartozó emberek.

Az ár mindig fontos (kit ne érdekelne, mennyi haszon, mennyi profit marad egy eladás ösztönző kampány során?). Nem csak a bevétel számít, az új vevő szerzés költségeit is figyelembe kell venni. A telefonos kutatás rendkívül alacsony költségekkel üzemeltethető, gyorsan megvalósítható és az eredmények jól külön válaszhatóak. A kérdésfeltevésnél igyekezzünk eldöntendő kérdéseket feltenni, ezzel rövidül a hívásidő és csökken a díj is, és hatékonyabbá válik üzleti partnerkereső tevékenységünk. Van példa arra, hogy egy konkrét hívás, átlagos díja 10-15 Ft közé esett.

A telefonos kutatás bármikor, változatlan adatbázissal megismételhető, így ugyanazon emberek véleményének változása is jól követhető.

Ma Magyarországon közel 14 millió telefon előfizető van – mobil és vezetékes – ami azt jelenti, telefonon bárki elérhető a gazdaság szereplői közül. Ennél szélesebb spektrum nem áll rendelkezésre az értékesítés támogatásához.

Telefonos kutatással kapcsolatosan további információkat talál a http://tonemedia.hu/termek_telefonos_kutatas.pdf címen.

A Lépéselőny ajándéka olvasóinak – KATT IDE!

Lépéselőny Média Kft. - A kisvállalkozások mentora az üzleti partner keresés terén


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalat-gazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.