Kreatív utak az új vevőkhöz |
2010. július 01. csütörtök, 03:00 | |||
Egyik partnerem speciális területen dolgozik, és nagyon nehezen találja csak meg azokat, akik célcsoportjába tartoznak. Munkatársa mesélte az alábbi történetet, ami szerintem minta, hogy tud egy kisvállalkozás kreatívan keresni új vevőket.
A hagyományos utakA cég próbálkozott már mindennel: vásárolt adatbázist, járt kiállításon, hirdetett szakmai és széles körnek szóló újságban, és működnek is jól – viszont az új üzleti partnerek megkeresése komoly kihívást jelent. Először ismét a jól bevett formát választották, és egy újabb, frissebb megvásárlásával indultak el. Azonban rengeteg volt a felesleges hívás, számtalan helyen ütköztek bele abba, hogy nem is felel meg az adott cég a megadott adatoknak, vagy a célcsoportba nem illik bele. Állami segítségEkkor a kolléga gondolt egyet, és megkereste a Gazdasági Minisztériumot, ahol hosszas és kitartó próbálkozások után (ez van, ha nem a bevétel és a profit vezérel egy szervezetet) elért egy illetékest, aki már készségesen segített neki. Mint kiderült, van a minisztériumban olyan összegyűjtött lista, amely az adott célcsoportba tartozó vállalkozásokat tartalmazza, és meg is tudják osztani az érdeklődőkkel. Mi mindebből a tanulság? Gondolja végig, az Ön területén milyen együttműködő partnerek lehetnek, akik nem „zavarják az Ön köreit”, azaz nem közvetlen versenytársak, mégis rendelkezhetnek számos információval, amely Önnek megfelelhet!
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|