Kimenő kapcsolatok számának bővítése – nyári tippek a sikeres vállalkozáshoz Nyomtatás
2010. július 12. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kimenő <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='kommunikáció'>kommunikáció</a> az értékesítésbenUborkaszezon, kevés vevő, csökkenő árbevétel – mi a teendő? Tegyük fel, nem szeretné lehúzni a rolót – a Lépéselőny összegyűjtötte a legműködőképesebb tippeket a gazdaságból! Előrevettünk a „trendibb”, manapság jobban használható lehetőségeket, de nem feledkeztünk meg a klasszikus módszerekről sem.


1. Üzleti közösségek

Kiváló terep arra, hogy hirdesse termékeit / szolgáltatásait, megismerkedjen más vállalkozókkal, akik szintén nyitottak és keresik a lehetőségeket. Portáltól függően lehetősége lesz szakértőkkel is tapasztalatot cserélni, ami egy hagyományos cégtárhoz képest plusz szolgáltatás.

2. Üzleti reggelik

Ismerjen meg olyan cégvezetőket, akik ismerik az Ön célpiacát, és nyitottak rá, hogy ajánlásokat adjanak Önnek! Mindezt kellemes környezetben, egy finom reggel mellett. Az angolszász hagyományokon alapuló üzleti reggelik egyre népszerűbbek hazánkban is, számos kiváló kapcsolatot lehet „szerezni”, megismerni egy-egy ilyen alkalommal.

3. Adatbázis vásárlás, e-mail küldések

„Végy egy céglistát” – talán így kezdődhetne a sikeres üzleti partnerkeresés, ügyfélszerzés receptje. Az egyik legnagyobb gond a marketingben és értékesítésben éppen az, hogy – csak hazai piacról beszélve – hol találja meg az 1.600.000 bejegyezett vállalkozás között azokat, akikkel üzletelni tudna? Jól bevált módszer ehhez egy JÓ (!)  megvásárlása (higgye el: ezen a területen nem érdemes az olcsóbbat előnyben részesíteni). Egy jó adatbázisnak küldött, jól megírt üzleti kommunikációk célba találnak, és eredményre vezetnek, érdemes hát a minőségi cégjegyzékre és professzionálisan megírt szövegre hangsúlyt fektetni.

4. Hideghívás

Az értékesítés alfája és omegája, minden kezdő értékesítő rémálma, mégis az egyik leghatékonyabb üzletszerzési forma. Az egyik legnagyobb hazai brókerház például, bár prémium termékeket kínál, és nagy cégek ügyvezetőire specializálódott (akiket „lehetetlen” elérni – kérdezze csak meg értékesítőit  ) , kizárólag ezzel a módszerrel dolgozik, és nyár közepén rekordot dönt válság és uborkaszezon ide, vagy oda.

Természetesen ideális esetben a fentiek (és a számos egyéb módszer, melyek felsorolására most nincs idő) egymás melletti alkalmazása hozza meg a kívánt bevételt és profitot.


Németh Zoltán

Lépéselőny Virtuális Irodaház

A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.