Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban? |
2012. május 17. csütörtök, 00:00 | |||
A hatékony telefonálás kb. másfél, legfeljebb kétperces aktív kommunikáció, nem több! ... de mégis milyen előnye és hátránya van a telefonos kommunikációnak? Tonk Emil cikkét olvashatják a Lépéselőnyben. Előnyei: - Gyorsan kapcsolatba lehet kerülni a partnerekkel - Időhatékony - Hatalmas távolságokat át lehet hidalni - Interaktív - Fel lehet készülni a hívásra kulcsszavakkal, kérdésekkel Hátrányai: - A telefon sokszor személytelen - Sok a félreértés - és ha a a vevő nem ért jól téged, nem fog döntést hozni - Költséges - Nem lehet egyszerre több embert megkeresni telefonos ajánlattal - Egy személyre átlagosan 1-5 hívás jut, mire biztosan tudsz vele beszélni Ha jól használod a telefont, egy nap 5-10 olyan partnerrel beszélhetsz - ami egyébként sokkal több időbe telne, ha egyesével kellene őket meglátogatni. Telefonálás során a kérdezésre kell építeni, és alaposan fel kell készülni, mert nem látod a beszélgetőpartnereden, mi teszi bizonytalanná, nem tudsz tisztázó kérdéseket feltenni neki, ha nem látod a reakcióját. Aki egy telefonbeszélgetésre jól felkészül, rengeteg időt és utazást meg tud spórolni. Szeretnéd tudni: - Mire és hogyan használható a telefon - tanácsok, ötletek - Mik a hideghívások specialitásai - Miből, hogyan és miért kell felkészülni - Hogyan kelts jó benyomást telefonon keresztül Tonk Emil tanácsai és ötletei 3,5 órában. Gyere el május 24-én a Lurdy Házba! Tonk Emil minden apró részletre sort kerít, ami ebben a témában csak felmerülhet. Sőt, a kérdéseidet is felteheted neki az előadás során. Üzleti Pódium - Hogyan használd okosan a telefont az üzleti életben Ha van munkatársad, üzlettársad, akinek érdekes lehet ez a téma, kérlek oszd meg vele ezt az információt! Online jegyrendelés itt>> http://www.tonkemil.hu/uzletipodium.php#belepo Sok sikert kívánunk! A Tonk Emil Üzleti Akadémia munkatársai www.tonkemil.hu
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..