Az emberi tényező specialistája- Comline Budapest Kft. Nyomtatás
2007. április 22. vasárnap, 11:55

 

Az emberi tényező specialistája

header

Mi igazán az Ön társa tudunk lenni az üzletben.


Ez azt jelenti, hogy a Comline az a szervezet, akire egy ügyvezető bátran támaszkodhat, hogy

  • elérje céljait,
  • kezelje elhúzódó problémáit,
  • levegyen a válláról olyan feladatokat, amiket nem szeret csinálni, de a cégnek szüksége van rá,
  • legyenek stabil vezetői,
  • olyan szervezete legyen, amiben Ön valóban azzal tud foglalkozni, amivel kell,
  • értékes, mások verejtéke árán összegyűjtött tapasztalatokat megkapjon.

 

Mit tud elérni a Comline-nal?

  • Önnek is elege van már abból, hogy üzletkötői rágják a fülét, hogy a konkurencia olcsóbb? A legfőbb eszközük az árengedmény?
  • Megfigyelte már, hogy néhány értékesítője inkább „rendelés felvevő” mint sem hatékony, üzletre éhes, aktív munkatárs?
  • Mikor engedte meg magának utoljára, hogy napokra kikapcsolja a mobiltelefonját és csak a családjára koncentráljon?
  • Túlterhelt és ez már az egészségén is nyomot hagyott?
  • Az Ön vállalkozását is sújtja a fluktuáció? Akár „100 Ft-ért” is odébbállnak a betanított, kiképzett munkatársai?


Azok a Partnereink, akiknél elég szolgáltatási napot tudunk biztosítani 5-30%-os forgalomnövekedést érnek el évente.
A Comline önmagában minden évben minimum 15-35%-os növekedést produkált.
Siker díjas munkáink önmagukba vetett hitünket mutatják, 100%-os pénz-visszafizetési garanciával dolgozunk.

Három lépcsőben tudjuk elérni a kívánt eredményt:

1. szint: Szokásos forma

Elméleti ismeretek átadása és gyakorlása. Ennek az eredménye az, hogy a résztvevők elsajátítják a szükséges ismereteket, és tapasztalatokat szereznek annak működéséről.

2. szint: Az igényesek ezt kérik

Szituációs gyakorlatok segítségével begyakorolni az elsajátított ismeretek alkalmazását. Ennek a szintnek az elérhető eredménye, hogy a résztvevő tudja, hogy a kapott ismereteket képes a gyakorlatban használni.


3. szint: Kuriózum a piacon, mindenkinek ajánljuk, aki biztosra akar menni.

Bevezetni a kapott ismeretek alkalmazását a napi gyakorlatban rutinszerűen. Ennek a szintnek az elérhető eredménye tartósan kezelt megjavított állapot a cégben, vagy egy területen.

Ahhoz, hogy 100%-ban el tudjuk érni a megrendelő által megfogalmazott eredményt mind a három lépés megtétele garantálja.

Az Ön első lépése a siker felé, hogy részt vegyen az itt bemutatott programok egyikén.

Ezzel elindul azon az úton, mely a siker felé vezet és mi, a Comline segítünk Önnek ebben.



Néhány referenciánk ügyfeleink

„ Sajnos” most jöttem rá arra a lehetőségre, amely harmadik éve a kezembe volt. Jobb későn mint soha. Bízom benne, hogy kicsit sűrűbben lesz egy-egy ismétlő tréning. Tényleg nagyon-nagyon örülök a „saját felfedezésemnek” ( amit már régen kitaláltak), hogy tudom eddig mit nem alkalmaztam a kérdéstechnikában. Számomra most már csak az a kérdés, hogy eddig hogyan jutottam el, illetve hogyan csináltam. Ígérem igazából nem ezen töprengek, hanem belevetem magam a tanulásba, hogy minél hamarabb úgy tudjak tárgyalni ahogyan eddig is kellet volna.
Köszönöm, hogy itt lehettem és bízom abban, minél hamarabb meglátszik a teljesítményemen is ez a „felfedezés”.

„ Segítséget kaptam abban, hogy lépésről lépésre, hogyan menjek végig azon az adott feladatkörökön, amit csinálni akarok. Eddig is csináltam csak nem ilyen részletesen. Bízok abban, hogy eredménye lesz a munkámnak és nem csak tevékenység orientált lesz. Nagyon szeretem az ilyen tréningeket, amik tényszerűek, nem szeretem a burkolt szövegeket és a mellébeszélést.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.:)

„ Énkép-tisztánlátása emelése, mert én vagyok az, aki segíteni tudok. A tanfolyam rávilágított erre és megtanított saját magam értékelésére és eladásra. Sorvezetőt adott abban a tárgykörben, hogy „ használati utasítás” legyen a felkeresett emberekkel való személyre szabott, egyedi tárgyalások végig vitelére. Ettől az egész spontánnak, egyedinek és személyhez szólónak tűnik, fontossá válik őszintén az egész, amit értékel a szerződéskötéssel.
Tónusskála a legértékesebb és leghasznosabb, már a szóhasználatból, a tekintetből be tudom sorolni a tónusskálába és aszerint tudom megválogatni egyénre szabva a tárgyalási technikákat, eszközöket, módszereket, a szerződéskötésig. Ezzel időt takarítok meg, alkalmazni fogom, még nem válik a módszer mindennapi használat során készségemmé és „ véremmé”!”

„ Nagyobb fontosságot tulajdonítok a kiválasztás minőségi voltára, a motivációs rendszer alkalmazására, hogy képviselőim, minél hamarabb öntudatos, célirányos, önálló munkára képesek legyenek!”

Comline Budapest Kft.
1117 - Budapest
Hauszmann Alajos utca 4/C fszt. 1
Tel: 309-7560
Fax: 309-7561
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
web: www.comline.hu

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.