20 év, 600 egyedi ügyviteli rendszer - Origo Software Kft. |
2009. június 05. péntek, 12:23 |
Érezte már úgy, hogy a cége ügyviteli rendszere, vagy az üzemeltető nem az Ön fejével gondolkozik?Húsz éve foglalkozunk azzal, hogy csak egyedi ügyféligények alapján összeállított ügyviteli, pénztárkezelési rendszereket fejlesztünk és telepítünk partnereinknek. A kezdetektől fogva testre szabjuk programjainkat – nem szeretnénk felesleges, vagy ki nem használt modulokkal terhelni sem Önt, sem számítógépét. Azzal kezdünk minden partnerkapcsolatot, hogy felmérjük, hogy mit szeretne a partner és a legjobban rá illő programunkat a kéréseihez alakítjuk. E mellett folyamatosan figyelemmel kísérjük a működését, és ha kéri telefonon vagy interneten, esetleg személyesen segítünk a problémák elhárításában - legyen az hardver hiba, vagy akár felhasználói hiba.Szükség esetén 24 órás telefonos ügyeletet tudunk biztosítani. Mivel a programok mellé a hardvert is mi szállítjuk, így nem kell több céget keresnie, és nincs egymásra mutogatás egy kialakult probléma elhárításakor. Cégünk bemutatásaAz ORIGO Kft. 1983-ban alakult. Munkatársaink szakmailag magasan képzettek, jól kvalifikáltak, és több mint 25 éves tapasztalatuk van a kereskedelmi, áruforgalmi és ügyviteli feladatok szervezésében megvalósításában. Társaságunk megalakulásától kezdve mindvégig megtartotta főprofilként az alkalmazói, felhasználói software-k, informatikai rendszerek fejlesztését, de emellett az alaptevékenységet jól kiegészítve foglalkozunk azon feladatok ellátásával is, amelyekre a felhasználói software-k vonatkoznak. Kereskedelmi -és raktártechnológiai rendszerek tervezése és kivitelezése, hardware fejlesztés, könyvvizsgálói, könyvelési és számviteli feladatok ellátása, szervezése. Felhasználói software-k fejlesztése során is főként nagyobb kereskedelmi szervezetek teljes körű integrált adatfeldolgozásának megszervezésével, megvalósításával, majd azok korszerűsítésével foglalkozunk, és folyamatosan igyekszünk biztosítani azok fennakadás nélküli, üzemszerű műkődését. A rendszerszervezés során foglalkozunk kereskedelmi és raktártechnológiai folyamatok tervezésével, kivitelezésével, ezek irányítási rendszereinek kialakításával. Jelenleg már tíz kereskedelmi szakközépiskolában ill. főiskolán oktatják kiskereskedelmi pénztári és áruforgalmi rendszerünket, valamint telepítettük a Vendéglátó és Kereskedelmi Főiskolára. Üzemeltetés, rendszerfelügyelet ellátására külön szervezetet hoztunk létre. Ez a hét minden napján folyamatos ügyeletet tart, miután ügyfeleinkkel jellemzően nem egyszeri adás-vételi kapcsolatban állunk, hanem a vevői igényeknek, elvárásoknak megfelelően a rendszerek elkészítését követően folyamatos szolgáltatást, rendszerfelügyeletet biztosítunk, amely állandó napi kapcsolatot jelent. Jelenleg mintegy ötven vállalattal, társasággal vagyunk folyamatos rendszerfelügyeleti kapcsolatban, amely közel háromszáz helyet - üzletet, áruházat, raktárat, bemutatótermet és vállalati központot - jelent. Az üzemeltetés lebonyolítását egyrészt közvetlenül személyes felkereséssel a helyszínen végezzük, - amelyhez közel 5 db. céges autó áll rendelkezésre - másrészt modemes vagy internetes kapcsolat kialakításával. A rendszerek felügyelete során nem csupán a software követésről és a számítástechnikai eszközök működéséről, hanem az adatok helyességének, egyezőségének ellenőrzéséről is gondoskodunk. Résztveszünk az esetleges kezelési, vagy számszaki problémák elhárításában. A rendszereinkhez rendelkezünk különböző hibakereső, hibafeltáró programokkal, ill. az automatikus regenerálást, korrekciót végrehajtó szerviz programokkal. Megrendelő igénye esetén a rendszerfelügyelet keretében gondoskodunk az üzemeléshez szükséges tartalékeszközökről is.
A több mint 25 éves - kereskedelmi és számítástechnikai - szakmai tapasztalatunk, a közel 600 üzemelő rendszer, a rendszer könnyű bevezetése, valamint az a tény, hogy 1989 óta folyamatosan rendelkezünk saját fejlesztésű APEH által engedélyezett fekete dobozos pénztárgéppel, és a hozzá kapcsolódó áruforgalmi rendszerrel, garanciát adnak arra, hogy partnereink igényeit megbízhatóan teljesítsük. A rendszer moduljai bármilyen kereskedelmi tevékenység végrehajtására alkalmas, ami a referencia listából kitűnik (http://www.origo.co.hu/referenciak ).
Origo Software Kft. 1032 Budapest Vályog u. 2-4. Telefon / Fax:(36-1) 250-4383 Telefon: (36-1) 250-4361, 250-4362, 250-4369
|