Tájékoztatás az üzembe helyezési kód kiadása és a pénztárgép üzembe helyezése közti időszakban az adózói adatokban bekövetkezett változások kezeléséről |
2014. január 23. csütörtök, 00:00 |
1. Adózó személyében bekövetkező változás Az adóügyi ellenőrző egység cseréjéhez az üzemeltetőnek új – támogatási tartalommal nem rendelkező – üzembe helyezési kódot kell igényelnie a PTGREG adatlapon. 2. Adózó egyéb adataiban bekövetkező változás 2.1. Amennyiben az üzembe helyezési kód kiadását követően, de még az online pénztárgép üzembe helyezését megelőzően megváltozik az üzemeltető székhelye, elnevezése, adószáma (ide nem értve a törzsszám megváltozását, mert ebben az esetben az előző pontban foglaltak irányadóak), a kiadott üzembe helyezési kód felhasználható, tekintettel arra, hogy a pénztárgép üzembe helyezésekor minden esetben az állami adóhatóság nyilvántartásában szereplő aktuális adózói adatok kerülnek átadásra/feltöltésre. Az üzemeltetőnek ugyanakkor lehetősége van arra is, hogy a pénztárgép üzembe helyezését megelőzően új – támogatási tartalommal nem rendelkező – üzembe helyezési kódot igényeljen már a helyes adatokkal, és a pénztárgép üzembe helyezése során azt használja fel. 2.2. Amennyiben az üzembe helyezési kód kiadását követően, de még az online pénztárgép üzembe helyezését megelőzően megváltozik a pénztárgép üzemeltetési helye (üzlet neve és címe, üzlet rövid neve), akkor az adatok módosítását a PTGREG adatlap MOD lapjának kitöltésével kell kérni. 2.3 Az üzembe helyezést követően pedig a PTGTAXUZ adatlapon lesz lehetősége az üzemeltetőnek a 2.2. pontban említett adatainak módosítását kérni. A PTGTAXUZ adatlap megfelelő verzióváltásáról a honlapon keresztül tájékozódhat. Forrás: NAV
|