Tájékoztató az online pénztárgépek üzembe helyezése során felmerült problémák kezeléséről Nyomtatás
2014. március 31. hétfő, 00:00

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz több alkalommal érkezett jelzés, miszerint az adott üzembe helyezési kóddal az üzembe helyezést nem lehet elvégezni. Ezzel összefüggésben felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben egy üzembe helyezési kóddal megkezdték valamely pénztárgép üzembe helyezését, úgy – még ha az üzembe helyezés adott esetben nem is volt sikeres – az adott üzembe helyezési kód más pénztárgép üzembe helyezéséhez már nem használható fel, illetve más üzembe helyezési kóddal az adott pénztárgép már nem helyezhető üzembe.


A fentiekre tekintettel, amennyiben az adott üzembe helyezési kóddal a pénztárgép üzembe helyezése nem volt sikeres, úgy az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. email címen az üzembe helyezési kód megadásával kérhet segítséget.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a fenti email cím általános tájékoztatás kérésre nem szolgál, így kérjük ilyen tartalmú megkereséseiket ne küldjék erre az elérhetőségre.

Forrás: NAV

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.