Tájékoztató az online pénztárgépek üzembe helyezése során felmerült problémák kezeléséről |
2014. március 31. hétfő, 00:00 |
A Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz több alkalommal érkezett jelzés, miszerint az adott üzembe helyezési kóddal az üzembe helyezést nem lehet elvégezni. Ezzel összefüggésben felhívjuk a figyelmet, hogy amennyiben egy üzembe helyezési kóddal megkezdték valamely pénztárgép üzembe helyezését, úgy – még ha az üzembe helyezés adott esetben nem is volt sikeres – az adott üzembe helyezési kód más pénztárgép üzembe helyezéséhez már nem használható fel, illetve más üzembe helyezési kóddal az adott pénztárgép már nem helyezhető üzembe. Felhívjuk a figyelmet, hogy a fenti email cím általános tájékoztatás kérésre nem szolgál, így kérjük ilyen tartalmú megkereséseiket ne küldjék erre az elérhetőségre. Forrás: NAV
|