Mire kíváncsiak a magyarok? Nyomtatás
2009. augusztus 24. hétfő, 03:00

A Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, az Insights for Search mától kezdve Keresési Trendek néven magyarul is elérhető. Segítségével térben és időben is megvizsgálható az egyes kifejezések népszerűsége, sőt különbözõ keresőkifejezések adatai is összehasonlíthatók.


08_24_vezt Ezenkívül a Keresési Trendek számos új funkcióval bõvült. Ezek közül a legfontosabb, hogy bizonyos kifejezéseknél a korábbi adatokból és keresési mintákból extrapolálással dolgozó rendszer elõre képes jelezni a közeljövõ várható trendjeit. Ráadásul mostantól az animált térkép segítségével vizuálisan követhetõvé vált az is, hogyan változott a múltban az adott kifejezés iránt mutatott érdeklõdés a különbözõ régiókban.

A Keresési Trendek nemcsak kulcsszavaik listáját bõvíteni kívánó hirdetõknek lehet hasznos segítõtársa, hanem gazdasági trendeket elemzõ közgazdászoknak vagy társadalmi jelenségekre érzékeny szociológusoknak is. A szolgáltatás fõbb jellemzõi:
- Elõrejelzés – az elõrejelzés funkció segítségével megbecsülhetõ egy adott kifejezés iránti, jövõbeli igény.
- Regionális érdeklõdés – megtekinthetõ, hogy az idõ múlásával hogyan változott a keresõkifejezés népszerûsége a különbözõ országokban.
- Beágyazható összehasonlító táblázatok – a Keresési Trendek bármelyik grafikonja könnyûszerrel beágyazható weblapokba.
- Érdeklõdés idõ szerint – megfigyelhetõ, hogy az idõ múlásával hogyan nõtt vagy csökkent egy adott kifejezés egyedi, vagy több eltérő kifejezés egymáshoz viszonyított népszerûsége.
- Legnépszerűbb és leggyorsabban növekvõ kapcsolódó keresések – megmutatja, hogy az adott keresõkifejezéshez kapcsolódó mely kifejezések a legnépszerûbbek, illetve melyek növekedtek a legdinamikusabban.
- Keresés finomítása kategória alapján – a keresések kategória szerint szűkíthetõk: más eredmények születnek például, ha a telekommunikációs vagy ha a társadalmi kategóriában vizsgáljuk a Pannon szóhoz kapcsolódó trendeket és kereséseket. Ugyanígy megtekinthetõ az adott kategóriák legnépszerûbb, illetve legnagyobb mértékben növekvõ keresõkifejezéseinek tízes toplistája is.

„A Keresési Trendek bepillantást nyújt abba, hogy az elmúlt öt évben, illetve ma mi foglalkoztatja az embereket” – mondta Peresztegi Zoltán, a Google Magyarország üzletfejlesztési igazgatója. „A szolgáltatás nemcsak unalomûzésnek kiváló, hanem hatékony marketingeszköz is lehet azon cégek és vállalkozások számára, amelyek tudni szeretnék, hogy mi érdekli potenciális vagy meglévõ ügyfeleiket.”

http://www.google.com/insights/search/#

Forrás:
Below The Line Magazin

www.btl.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.