Százhúsz milliós zöldtendert hirdettek |
2009. október 30. péntek, 03:00 |
Tévében, rádióban, sajtóban és közterületen fut majd az az országos kampány, amit az Öko-Pannon tendergyőztesének kell terveznie és kiviteleznie. A nyertes jövő áprilisig dolgozhat a zöld médiafeladaton. A hulladék érték elnevezésű kampányához keres kommunikációs partnert az Öko-Pannon. A szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő kampány stratégiájának, kreatívjainak, médiatervezésének és –vásárlásának becsült értéke nettó százhúsz millió forint.
Kreatív Online www.kreatív.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |