Az „öregfiúk hálózata”, mint értékesítési és marketing csatorna |
2010. szeptember 07. kedd, 03:00 |
Egy angol ismerősömtől hallottam azt a kifejezést, melyet úgy fordíthatnánk „öregfiúk hálózata” . A lényege nagyságrendileg az a bizalmi háló, melyen belül az ember könnyebben, gyorsabban tud kialakítani kapcsolatokat az ember, és elintézni dolgokat. Lássuk be: szívesebben találkozunk olyasvalakivel, akit egy ismerősünk ajánlott, esetleg már dolgozott is vele, mint egy idegennel…
A kérdés ezért inkább ez: hogy lehet Önnek is öregfiúk hálózata? Ingyen marketingA sikeres vállalkozás alapja a jó, sőt, kiváló szolgáltatás. Ha egy ügyfél elégedett velünk, szívesen ajánl tovább, ezt szerintem minden sikeres vállalkozó megtapasztalhatta már. Ebből következik, hogy a legegyszerűbb marketing eszköz egy bennünk bízó, minket ismerő kör kialakítására az, ha a meglévő ügyfeleket tökéletesen szolgáljuk ki! Ez a leggazdaságosabb módja, hogy potenciális új vevőkhöz jussunk el. Értékesítés helyett üzleti partner keresésSzintén fontos elem, hogy ebben a bizalmi körben nem az az elsődleges, kinek és mit tudnék még eladni, hanem az, hogy tudunk partnerek lenni egymásnak, hogy tudjuk segíteni a másikat, egy ötlettel, ajánlással, tippek, stb. Inkább tudjon meg többet partnerei igényeiről, lehetőségeiről, mint hogy egy eladási, bevételszerzési kísérlettel lezárja az üzleti kommunikációt. Egy ilyen elégedett partnerekből álló körből már középtávon is jelentősen több előnye származik, mint ha csak az ügyfélszerzés, az értékesítés sokszor fárasztó csatáit vívja!
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|