50 Cent és a vállalkozói igyekezet Nyomtatás
2011. június 23. csütörtök, 00:00
„Get rich or die tryin’” – hirdette pár évvel ezelőtt az ismert amerikai rapper albumában a filozófiáját, ami nyersfordításban kb. a „gazdagodj meg, vagy halj bele az igyekezetbe” angol eredetije. Azt gondolom, ez a hitvallás bizonyos szempontból egy mikr

„Get rich or die tryin’” – hirdette pár évvel ezelőtt az ismert amerikai rapper albumában a filozófiáját, ami nyersfordításban kb. a „gazdagodj meg, vagy halj bele az igyekezetbe” angol eredetije. Azt gondolom, ez a hitvallás bizonyos szempontból egy mikrovállalkozás életében is hasznos lehet.

Bizonyíték, nem ígéret

Valahogy úgy fordítanám át, hogy „Szolgáltass minden áron, vagy halj bele az igyekezetbe!”. Ez kifejezi mindazt, amit a cégvezetésről, ügyfélszerzésről és kiszolgálásról gondolok: bár előfordulnak hibák, sőt nem minden partnerrel válunk el a legjobb szájízzel, valójában ott áll meg a verkli, ha nem is akar egy cég jót nyújtani partnereinek.

Az ügyeskedők világában persze ez nem az általános mentalitás, mégis azt gondolom: akár alvállalkozót bízunk meg, akár saját céges üzletpolitikánkat alakítjuk ki, érdemes egyes szám harmadik személyben feltenni a kérdéseket:


-    megtesz-e mindent (pl a kiválasztás előtt álló alvállalkozó, vagy leendő cégünk, a jelenlegi gondolkodásunkkal), hogy elégedetté tegye ügyfeleit?


-    ha problémák adódnak, egyből ügyvéddel fenyegetőzik, nyitott bicskával indít, vagy kíváncsi a másik fél álláspontjára is, és hajlandó megvizsgálni annak igazságtartalmát?

-    ígéretei összhangban állnak-e cselekedeteivel?

Ez a három kérdés fontos szűrő saját vállalkozásunkkal kapcsolatos hozzáállásunknál csakúgy, mint egy lehetséges partner (vevő, vagy beszállító) kiválasztásánál.

Németh Zoltán

Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentor


Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG! 

KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.