Pontos célcsoport-meghatározás Nyomtatás
2011. augusztus 13. szombat, 00:00
"Nekünk mindenki a potenciális ügyfélünk"-ilyen és hasonló mondatokat hallok nap, mint nap...

„Nekünk mindenki a potenciális ügyfelünk, akinek van pénze, és épp ilyen szolgáltatást szeretne vásárolni, mint amit mi kínálunk” – ilyen, és ehhez hasonló mondatokat nap, mint nap hallok cégvezetőktől, értékesítési vezetőktől, marketingesektől.

Több információ = biztosabb talaj
„Nem tudjuk behatárolni, kik a tipikus vevőink, annyiféle volt már” – így hangzik a gondolat továbbfejtegetése. Mindez szép és jó, csak egy probléma van vele: nem lehet így ajánlást adni senkinek. Nagyon ritka madár az olyan ajánlás, ami ennyire kevés info alapján talál célba, mert a túl tág megfogalmazás túl sok teret hagy a találgatásnak, véletleneknek.

Határozzon meg több szegmenst, és mindegyikre írja össze, kik az abba tartozó igazán jó ügyfelei! Lehet, hogy volt már mindenféle tevékenységi körbe tartozó partnere, de próbáljon meg csoportokat képezni belőlük, és a csoportokon belül további részleteket belőni! Pl. ha mezőgazdasági partnerei vannak, ezen belül el lehet különíteni, ki mekkora és milyen típusú földdel rendelkezik. Ha ezt elsőre nem is tudja, érdemes utánakérdezni a meglévő partnereknél, begyűjteni az adatokat!

Higgye el, ezt a nagynak tűnő munkát egyszer érdemes elvégezni, mert utána Ön is meg fog lepődni, mennyire kitűnik majd, kikkel érdemes igazán üzleti kapcsolatokat keresnie!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora


Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!





A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.