4 FONTOS TÉNY CÉGED SIKERES JÖVŐKÉPÉHEZ Nyomtatás
2017. március 13. hétfő, 00:00

Kedves Olvasónk,

kérlek engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljam újonnan induló sorozatunkat, melyet elképesztő kis- és nagyvállalati marketing tapasztalattal bíró stratégiai tanácsadó partnerünk, a MarketingStratéga oszt meg.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház

HASZON PERCEK SOROZAT a LÉPÉSELŐNY MEGSZERZÉSÉHEZ
Minden kétséget kizáróan, a mai roham tempóban változó világban, hihetetlenül nehéz lépést tartani a legújabb trendek szerinti MARKETING és TERMÉKELADÁS TÁMOGATÓ rendszerekkel.
Szinte lehetetlen az újabb és újabb eszközök naprakész tudásanyagát magunkévá tenni, ha mindeközben a saját üzletünket is szeretnénk a legmagasabb szinten művelni, fenntartani és a specifikus anyagokat elsajátítani.


Nem is várható el, hogy mindenki az értékesítés és Brandépítés nagymestereként terelgesse cégét.
Ugyanakkor a csökkenő piacok és a kiélezett konkurencia, elengedhetetlenül és könyörtelenül megköveteli az online és offline marketing eszközök bevetését.
Bizonyára Te magad is sokszor kényszerülsz arra, hogy néhány alapszinten is mindenki által ismert és ezáltal kedvelt módokon, megjelenítsd cégedet, szolgáltatásodat a Web által elérhető csatornákon.
Az elmúlt években, szinte mindenki “kiképződött” kicsit az online kommunikáció terén a Facebook, YouTube, Instagram és társaik megjelenésével.
De elsősorban a legfiatalabb nemzedék az “Y és Z” generáció jóvoltából, akik mára, szinte beteges függésbe kerültek az Internet-el és a mobil kommunikáció nyújtotta eszközökkel.
(Egy friss felmérés szerint a 12-18 év közöttiek, kevesebb mint 30 percet képesek eltölteni kedvenc mobil kütyüik nélkül!!!)
Miért is kell Nekünk beállni ebbe a nem mindenki által kedvelt folyamatba?
Nem kell.
De ha szeretnénk a magán és/vagy üzleti életünkben sikeresen kommunikálni(szinte bármelyik generációról is beszéljünk), valós  eredményeket elérni, anyagi és erkölcsi előnyökre szert tenni, akkor igenis kénytelenek vagyunk felvenni a kesztyűt.
NE FELEDD:
(1)”Ma már nem a Nagy hal eszi meg a Kicsit, hanem a Gyors a Lassút!”
Tudomásul kell vennünk, hogy az online világ bekebelezte a “hagyományos” gondolkozást és értékrendet.

A Social Media felületek, élükön a Facebook-al, átvették az irányítást életünk szinte minden része felett.
Divat, zene, szórakozás, információ, utazás, evés-ivás és még hosszasan sorolhatnánk.
A Facebook több mint 1.8 Milliárd, az Instagram több mint 500 Millió követője és a többi felület további sok száz millió napi szintű felhasználója határozza meg a trendeket és általános gondolkozást.

(2)Fogadjuk el tényként, hogy a XXI. Század legfontosabb szereplője a KÖZÖSSÉG!
Építsünk tehát ÉRDEKLŐDŐ KÖZÖSSÉGET.
Használjuk jól, céltudatosan és dinamikusan a social media-t, az online felületeket és a mobil stratégiák nyújtotta eszközöket.
Vagy még ennél is jobb, ha olyan, általunk elfogadott szakemberek segítségével tesszük mindezt, akik nagyobb rálátással és a folyamatosan fejlődő Marketing iparág legfontosabb eszközeit csatasorba állítva, olyan valós előnyöket képesek nyújtani megrendelőiknek, mellyel növekedési pályára állíthatják a megrendelők vállalati, vagy személyes ismertségét.
Szerencsére egyre több hazai szakember is képes ezekkel az eszközökkel segítségünkre lenni.

(3)Leszögezhetjük, hogy a Marketing az az “eszköz”, amely hozzásegít minket üzleti érdekeinknek megfelelő ismertségünk elérésében, személyes világunk megosztásában, vagy akár a világban történő folyamatok alakulásának befolyásolásában.
És ez nem túlzás! Nézzük csak az elmúlt időszak egyik kiemelkedő eseményét, az amerikai elnökválasztást. Minden kétséget kizáróan a győztes remek social media kommunikácója, nagymértékben járult hozzá győzelméhez. Még akkor is, ha ez a kommunikáció sok ember számára nem összeegyeztethető a polgári értékrendekkel.
Bárhogy is, de el kell fogadnunk, hogy ma már minden és mindenki a marketing gépezet része.
Reklámok, kommunkáció, internet, online és offline kiadványok, mobil applikációk és hosszasan sorolhatnánk még.

(4)Meggyőződésünk szerint, ennek az egésznek pedig a legfontosabb eleme a BIZALOM.
HISZEL NEKÜNK, MI HISZÜNK BENNED.
KÖZÖSEN PEDIG FELPÖRGETJÜK AZ ÉLETED AZON RÉSZÉT, AMIBEN LEHETŐSÉGÜNK VAN EGYÜTTMŰKÖDNI VELED.

Hamarosan folytatjuk a téma boncolgatását, a mostani cikkünkben felsorolt eszközök és trendek részletesebb ismertetésével.

Ha úgy érzed Te is szívesen használnál trendy megoldásokat és szeretnéd, ha márkád, terméked, vagy szolgáltatásod elérné a benne rejlő és általad elvárt ismertséget, mindezt pedig a legjobb ÁR/ÉRTÉK arányban, akkor keress minket bizalommal. :-)
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
https://www.facebook.com/Mastra-599806660219573/
+36/20.9444350

Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint
13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo
rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.