Külföldön főzik a magyar pálinkát |
2009. augusztus 19. szerda, 03:00 |
Óvatos szakértői becslések szerint évente immár több tízezer liternyi pálinka illegálisan kerül vissza a hazai piacra, miközben szinte az ország minden pontján évek óta folyamatosan csökken a legális főzdék száma. Ugyan idén nyáron mind a látogatószám, mind a forgalom érezhetően csökkent a budapesti szórakozóhelyeken, a pálinkaértékesítés pozitív eredményt tud felmutatni - mondta el a Napinak Maros Róbert, a Rézangyal Pálinkaház tulajdonosa. A fogyasztás visszaesése ezt az alkoholfajtát az átlagnál kevésbé érinti, mert a fiatalok körében továbbra is a pálinka az egyik legkedveltebb szeszes ital, ráadásul segíti a termékkört a fogyasztási trendek átrendeződése is. A Rézangyal 14-féle saját terméken túl más főzdéknek is értékesítési partnere, így standjain azok 40-100- fajta pálinkáját is árulja. A cég jellegzetes, fából készült standjai a legnagyobb szórakozóhelyek szinte mindegyikén megtalálhatók, emellett a cég az összes jelentős nyári fesztiválon is jelen van. A fővárosi szórakozóhelyeken lévő pultokat nem a cég üzemelteti, nagykereskedőként és márkatulajdonosként csupán az italokat, a faházat és a brandet szolgáltatják, itt a Rézangyal célja elsősorban a márkaépítés. Ezen a nyáron a budapesti szórakozóhelyek átlagosnak mondható forgalmat generálnak, ezek közül kiemelkedik a Gödör Klub: mivel a fővárosi éjszakai élet javarészt itt koncentrálódik, a hely magasan az átlagon felül teljesít. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |