Melyik a kkv-k legkedveltebb marketing eszköze? Nyomtatás
2009. szeptember 01. kedd, 03:00

A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, melynek keretében felmérésre kerül a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenysége.


 

09_01_vezt2Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fõs reprezentatív mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól. Wolf Gábor a kisvállalati marketing úttörõje, a Marketing Commando vezetõ tanácsadója elmondta, hogy nagyon kevés a kis- és közepes vállalatok marketingjét vizsgáló, tudományos értékű kutatási háttéranyag. A kkv marketing szakértõ arra számít, hogy a kutatás segítségével sikerül jobban megérteni, hogyan tehetõ hatékonyabbá a kkv-k marketingje, amely a növekedésük legfontosabb eszköze. A kutatás várhatóan szeptember elején készül el, az eredményei a hónap közepén lesznek elérhetõk.

Forrás:
Below The Line Magazin

www.btl.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.