A magyar gasztronómia vonzerő az osztrákok számára Nyomtatás
2009. november 02. hétfő, 03:00

11_02_veztA Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon kulturális értékeink részeként népszerűsíti a magyar gasztronómiai hagyományokat és a kortárs vendéglátó művészet kuriózumait. Ausztriában az igen közkedvelt magyar konyha újrafelfedezésének lehetünk tanúi, egyre több étterem vesz fel étlapjára magyaros ízeket tartalmazó ételeket, illetve népszerűek az ausztriai magyar éttermek is - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.


E trendet igyekszik erősíteni ausztriai tevékenységével a Magyar Turizmus Zrt. - azzal a nem titkolt céllal -, hogy minél több osztrák turistát csábítson a hasánál fogva; is Magyarországra. Az elmúlt hónapokban a legnívósabb osztrák gasztronómiai magazinok újságírói, illetve neves osztrák napilapok tudósítói jártak hazánkban, hogy felfedezzék a magyar vendéglátóhelyeket és tájegységeket. A MT Zrt. "Magyar gasztronómiai értékek" tematikájú tanulmányútjának eredményeként a több mint negyedmilliós olvasótáborral rendelkező Tiroler Tageszeitung (www.tt.com) friss száma kettő, egész oldalt betöltő összeállításban számol be kedvező magyarországi kulináris élményeiről. A cikk üzenete: Magyarország a keleti blokk országából Európa egyik kulináris élvezeteket nyújtó mintarégiójává vált. Az élménybeszámolón és utazási tippajánlón keresztül a Tokaji borkülönlegességek mellett, részletes betekintést kaphatnak a tiroli olvasók a hazai virágzó pálinkakultúra féltett kincseibe is. Mint arról korábban hírt adtunk, a Genuss Magazin (www.genuss-magazin.eu) októberi száma négyoldalas, szintén exkluzív összeállításban számolt be a magyar gasztronómiáról. Az ugyancsak rendkívül informatív és bennfentes tapasztaltsággal megírt cikk külön kitér arra, hogy a közelmúltban a magyar turizmus nagy utat tett meg: komoly fejlesztéseknek köszönhetően magas minőségi szolgáltatást képest nyújtani a prémium szegmens számára is. Az összeállítás Szeged, Budapest, Tokaj és a Balaton körül kalandozva, a kulturális élet sokszínűségét bemutatva ajánlja a környék meghatározó éttermeit az osztrák olvasók figyelmébe. Az igazi ínyencek pedig a mellékelt receptek segítségével készíthetik el például a Gerbeaud-szeletet vagy a magyaros borjúpörköltet. A Genuss Magazin internetes platformja az MT Zrt.-vel együttműködve a hónap úti tippjeként ajánlotta a békéscsabai Kolbászfesztivált.

Mint ismert, az MT Zrt. ausztriai képviselete az egész éves Ungarn GrossARTig kampánya keretében ősszel a gasztronómiai értékeink bemutatására helyezi a hangsúlyt. A kampányról további információk itt: http://www.ungarn-tourismus.at/sarok/index.php.


Forrás:
Objektív Hírügynökség
www.objektiv.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.