Többszáz étteremben torkoskodhatunk az idén is. Nyomtatás
2010. január 07. csütörtök, 03:00

01_07_veztIsmét készülhetnek a torkoskodást kínáló vendéglátóhelyek, illetve a torkoskodni kívánó vendégek, ugyanis a Magyar Turizmus Zrt. a 2010-es Fesztiválok Éve keretében is meghirdette az immár védjeggyé vált Torkos Csütörtök akciót. 2010-ben a néphagyományon alapuló, a Hamvazószerdát követő napon zajló akció február 18-ára esik - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.


A csatlakozni kívánó éttermek az MT Zrt. által létrehozott www.menjunkenni.hu honlapon keresztül regisztrálhatják magukat az ötödik Torkos Csütörtök akcióban való részvételre. A mára sikeres védjeggyé vált esemény alkalmából évről évre több étteremben fogyaszthatnak fél áron a vendégek. 2009-ben - az MT Zrt. szervezésének és koordinálásának köszönhetően - 1300 étteremben 230 ezer vendég torkoskodott. Az akcióhoz mindazon éttermek és vendéglátóipari egységek csatlakozhatnak, akik vállalják, hogy február 18-án egész nap - teljes nyitva tartási idejük alatt – „a la carte” kínálatukból 50%-os kedvezményt biztosítanak a számla végösszegéből a helyben fogyasztásra, bármilyen - az év többi szakában is elfogadott - fizetési mód választása esetén. A csatlakozás feltétele tehát a Torkos Csütörtök hetén és az azt megelőző héten használt „a la carte” étlap és itallap választékának és árainak teljes körű megtartása és az ÉTEL- ÉS ITALFOGYASZTÁSRA együttesen, azaz a számla teljes végösszegéből adott 50%-os kedvezmény! Külön erre az alkalomra készített úgynevezett „Torkos Csütörtök”, azaz szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet. Azon éttermek jelentkezését, amelyek ellen 2009-ben jogos panasz merült fel, a 2010-es évre nem tudja fogadni a Magyar Turizmus Zrt.

A csatlakozó szolgáltató vállalja azt is, hogy az akció hatékonyságmérésének céljából a Magyar Turizmus Zrt. által összeállított elektronikus szakmai kérdőívet kitölti, és az MT Zrt. számára 2010. február 28-ig visszaküldi. Az eredményeket a Magyar Turizmus Zrt. az akcióban résztvevők számára eljuttatja.

Az éttermek a csatlakozási felhívást teljes terjedelmében olvashatják a www.menjunkenni.hu honlapon, ahol arra is választ kaphatnak, hogy esetleges technikai, vagy szakmai jellegű kérdéseikkel hova fordulhatnak.

Az akcióban részt venni kívánó éttermek, ill. vendéglátóhelyek egészen 2010. január 10-én éjfélig jelentkezhetnek, a korábbi évekből már ismert www.menjunkenni.hu honlapon. A fent említett határidőig beérkező jelentkezőket a Magyar Turizmus Zrt. a nyomtatott sajtóban is népszerűsíti, illetve további promóciós eszközöket (matrica) is biztosít számukra. A január 10-i határidő után a Társaság még egészen 2010. február 15-én 11:00 óráig fogadja a jelentkezéseket, azonban ebben az esetben kizárólag az online kommunikációjában tud megjelenési lehetőséget biztosítani a vendéglátóhelyeknek.

A Magyar Turizmus Zrt. az akció sikere érdekében a nagykereskedések és éttermi beszállítók részére is felhívást tett közzé, hogy a kampányhoz kapcsolódó vendéglátóhelyek kedvezményekben részesülhessenek a Torkos Csütörtököt megelőző napokban. A csatlakozó nagykereskedelmi partnerekről és a kedvezmények mértékéről a www.menjunkenni.hu honlapon tájékozódhatnak majd az érdeklődők.

A Magyar Turizmus Zrt. 2009. április 7-től kizárólagos jogosultja a Magyar Szabadalmi Hivatal által 198 609-es számon lajstromozott Torkos Csütörtök védjegynek, így a jövőben a szóösszetételt csak azon éttermek használhatják, amelyek regisztrált résztvevői a Magyar Turizmus Zrt. akciójának.

Forrás:

Objektív Hírügynökség

www.objektiv.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.