Csokipapír után betétdíj |
2009. szeptember 07. hétfő, 03:00 |
Ötforintos környezetvédelmi betétdíjat számol fel az egyik nagy áruházlánc a legtöbb italtermék árára. Milyen haszna származik egy nagyáruháznak abból, hogy néhány forintos betétdíjat vezet be az italok árába? A Környezetvédelmi Minisztérium főosztályvezető-helyettese az InfoRádiónak a többi mellett azzal indokolta a lépést, hogy a vásárlók által visszaszolgáltatott hulladéknak is van értéke, amely meg is haladhatja a visszavételre felállított rendszer költségeit. Borsányi-Bognár Levente hozzátette: megéri a betétdíj bevezetése, hiszen az nem költségvetési bevétel, vagyis a pénz az áruháznál marad. Csak akkor kell visszaadnia, ha a vásárló visszaviszi a betétdíjas terméket – hangsúlyozta a főosztályvezető-helyettes. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |