PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma |
2014. szeptember 02. kedd, 00:00 |
Az idei év első fél évében 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi PayPal forgalma az előző év azonos időszakához képest - közölte az online pénzügyi szolgáltató cég az MTI-vel. A PayPal teljes forgalma 2013-ban 180 milliárd dollár volt, ami 24 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest. A közlemény idézi Damien Perillat-ot, a PayPal közép-európai piacokért felelős ügyvezetőjét, aki elmondta: jelenleg a PayPal teljes, 180 milliárd dolláros forgalmának 25 százalékát teszik ki a nemzetközi tranzakciók, ez azonban gyorsan bővül. Magyarország is a leggyorsabban fejlődő kelet- és közép-európai piacok között van - tette hozzá. Adataik szerint a kelet-közép-európai régióban jelenleg összesen több mint 10 ezer aktív kereskedő és webshop használja a PayPal rendszerét nemzetközi és országon belüli vevőinek kiszolgálására. A közlemény szerint a magyar online kereskedők megrendelései a PayPal információi alapján főleg Európán belülről érkeznek. A nemzetközi tranzakciók 17 százaléka az Egyesült Királyságból, 11 százaléka Németországból érkezik, de Észak-Amerika is jelentős felvevője a magyar kereskedők termékeinek: az átutalások 34 százaléka érkezik a tengerentúlról. A magyar online export tekintetében jelentős növekedést produkáló országok szinte változatlanok az elmúlt években. A magyar online kereskedők sikeréhez jelentősen hozzájárult, hogy számos egyedi, kézműves termék készül az országban, valamint nemzetközi összehasonlításban versenyképesek az árak. A legtöbb nyugati piacokról érkező vásárló azért vásárol külföldről, mert olcsóbb (80 százalékuk), illetve mert nagyobb a választék azokból a termékekből, amik náluk nem elérhetőek (79 százalékuk). A közlemény kiemeli: az új típusú, történetmesélésen alapuló prezentációs eszközt kidolgozó és forgalmazó magyar vállalat, a Prezi például jelentős nemzetközi pénzforgalmat bonyolít a PayPalon keresztül. De számos kereskedő használja a PayPal szolgáltatásait, köztük például az Extreme Digital, az egyik legnagyobb forgalmú webshop, illetve a Deadcode Production, az egyik legnagyobb magyarországi jegyértékesítő. A rendszer lehetővé teszi, hogy a vásárlók anélkül fizethessenek vagy utalhassanak pénzt online, hogy bármilyen személyes vagy pénzügyi információt meg kellene osztaniuk az eladóval. A PayPal naponta több mint 9,3 millió átutalást dolgoz föl. További előnye, hogy amennyiben a vásárlóhoz nem érkezik meg a kért termék, vagy nem felel meg a leírtaknak, a vevő a teljes vételárat visszakapja a PayPal rendszerén keresztül. Forrás: MTI |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nincs érdemi javulás a magyar kkv-k digitális versenyképességében egy felmérés szerint
- Az MVM szeptember második felétől küldi az új szabályok szerinti energiaszámlákat a mikrovállalkozásoknak
- ÉVOSZ: finanszírozási nehézségek jelentkeznek az építőiparban
- Egy kutatás szerint a kkv-k többségének nincs digitalizációs stratégiája
- K&H: a kkv-k már érzik az infláció hatásait
- K&H: a kis és közepes vállalkozások 89 százaléka rendelkezik biztosítással
- K&H: alaposan körülnéznek a kkv-k hitelfelvétel előtt
- Hazai virág vásárlásával segíthetjük a magyar termelőket
- Felmérés: a romániai kkv-k harmada leépítésre készül a magas energiaárak miatt
- MKIK: az energia árak emelkedése 12 ezer kkv-t hoz nehéz helyzetbe
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..