A vállalatok nem számítanak a közterhek emelkedésére |
2014. október 17. péntek, 00:00 |
Az elmúlt egy év folyamatos növekedése után a harmadik negyedévben nem javult tovább a vállalkozások bizalma – derült ki a K&H kkv bizalmi indexéből. A Világgazdaságnak elküldött elemzés szerint a változatlan eredmény mögött az áll, hogy a kkv-k helyzetét leginkább meghatározó tényezők nagymértékben, de ellentétes irányba mozogtak. Nagyot javult a vállaltok közterhekkel kapcsolatos várakozása, miközben pénzügyeik és versenyhelyzetük alakulását pesszimistábban látják jelenleg. Most a vállalkozások csupán 30 százaléka véli úgy, hogy a következő egy évben növekedni fognak az adó- és járulékterhek, ami négy éve a legalacsonyabb érték – emelte ki Németh László, a bank főosztályvezetője. Ugyanakkor megkérdezett cégvezetők csupán 23 százaléka várja azt, hogy javulni fog helyzetük a versenytársaikhoz képest.
A szolgáltatások és a mezőgazdasági szektor bizalma pozitív irányba változott, főként annak köszönhetően, hogy nőtt a közterhek csökkenésére számítók aránya, illetve a pályázati források megítélésével kapcsolatban is javulás történt. Ezzel szemben az ipari és a kereskedelmi cégek várakozásai romlottak az elmúlt negyedévben, vélhetően amiatt, hogy a belföldi és az export kereslet tényleges élénkülése elmarad az év eleji felfokozott várakozásoktól. Az ipari cégek ezért az előző negyedévhez képest kisebb árbevétellel és nyereséggel számolnak. Ennél is kedvezőtlenebb képet fest a Nemzetközi Üzleti Főiskola és a Policy Agenda tegnap kiadott bizalmi indexe. A második negyedéves rekord után nagyot esett a kkv-index, és a cégvezetők több mint egynegyede azt gondolja, hogy a következő félévben romlani fog a magyar gazdaság helyzete. Az előző negyedévben, feltehetően a választások utáni, a kedvezőbbnek ígért gazdasági várakozások hatására a cégek 32 százaléka még jelentős javulást várt a magyar gazdaságtól a közeljövőben, ez az érték 7 százalékra esett vissza, amely leilleszkedik a korábbi trendekbe a felmérés szerint. A cégvezetők 64 százaléka nem lát esélyt a bővítésre. Ez sokkal rosszabb, mint az egy negyedévvel korábban mért 41 százalék. A vállalatvezetők jobban tartanak a jövőtől is. A cégek 43 százaléka – szemben a nyáron mért 12-vel – lát jeleket, amelyek azt mutatják, a következő évben olyan nehézségek léphetnek fel, amelyek alapvetően megingathatják a vállalatuk helyzetét. Több konjunktúraindex azt mutatja, hogy az ősz elején már javult a hangulat. A nyári visszaesés után szeptemberben emelkedett a GKI Gazdaságkutató mutatója, és nem csak a vállalatok, de a lakosság is pozitívabban tekint e jövőre. Az üzleti várakozások szeptemberben az építőipar kivételével minden ágazatban kedvezőbbek voltak. Az augusztusi megtorpanás után az ipar is talpra állhatott: a logisztikai társaság beszerzési menedzserindexe szeptemberben 52,6 pontra emelkedett 51-ről. Forrás: Világgazdaság Online |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nincs érdemi javulás a magyar kkv-k digitális versenyképességében egy felmérés szerint
- Az MVM szeptember második felétől küldi az új szabályok szerinti energiaszámlákat a mikrovállalkozásoknak
- ÉVOSZ: finanszírozási nehézségek jelentkeznek az építőiparban
- Egy kutatás szerint a kkv-k többségének nincs digitalizációs stratégiája
- K&H: a kkv-k már érzik az infláció hatásait
- K&H: a kis és közepes vállalkozások 89 százaléka rendelkezik biztosítással
- K&H: alaposan körülnéznek a kkv-k hitelfelvétel előtt
- Hazai virág vásárlásával segíthetjük a magyar termelőket
- Felmérés: a romániai kkv-k harmada leépítésre készül a magas energiaárak miatt
- MKIK: az energia árak emelkedése 12 ezer kkv-t hoz nehéz helyzetbe
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..