Az információs társadalom |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Megjelent a World Progress Report negyedik, tíz éves összefoglaló köteteÚjfajta társadalomfejlesztési paradigmája
Az Információs Társadalom- és Trendkutató Központ a tíz éves születésnapi ünneplése keretében elkészítette az információs társadalom nemzetközi jelentésének tíz éves, összefoglaló jellegű kötetét is. A jelentés ingyenesen, teljes terjedelmében letölthető az Intézet honlapjáról: http://www.ittk.hu A 21. század elején tíz év alatt új egyenlőtlenségek osztják meg a társadalmakat és az embereket, a világ országai közül számosan átbillentek az információs társadalomba. Ez az újfajta társadalomfejlesztési paradigmává vált. Lezajlott egy technológiai forradalom, a digitális eszközök mindennapjaink részévé váltak, immár nem csak eszközök, hanem emocionálisan is kötődünk hozzájuk. Megváltozott a médiafogyasztás, megváltoztak a kulturális objektumok átvételi csatornái; az interakció és az interkonnektivitás új magaslatokat ér el. Átrajzolódik a gazdaság, a kormányzás, a tartalomipar, megváltozik a fogyasztó és előállító viszonya. Pillanatok alatt alapvető létkérdéssé válik a fenntartható fejlődés kivitelezése. Az informatika, az internet és a számítógép az élet minden területére betört, mi több, hétköznapivá vált. Mindez (bár a folyamatok jóval előbb, 10-20-30 éve kezdődtek) tíz év alatt. A World Progress Reportok idei darabja nyolc nagyobb fejezetből áll: első két fejezetünk bevezető lépésként az információs társadalom két legjellemzőbb technológiájának világába és alapvető elterjedési adataiba vezet be. Túllépve a technikai környezet felvázolásán máris a mélyebb diskurzusokra koncentrálunk, és a legforróbb témákba vetjük bele magunkat, az oktatás és az e-kormányzás világába. A megosztottságok témakörében elmélyedve egyfelől a globális versengést, a kutatás-fejlesztést vizsgáljuk meg, utána pedig az e-Inclusion feloldhatatlan dilemmáiba futunk bele. A kötet utolsó előtti fejezete az információs társadalom rangsoraival, indexeivel foglalkozik, végül, de nem utolsó sorban egy alapvető fontosságú témához, a joghoz nyúltunk hozzá könnyedebb formában és stílusban. Forrás: Információs Társadalom- és Trendkutató Központ Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..