Magyar Fogyasztó - gyűlölködnek és gondolkodnak? |
2008. június 16. hétfő, 06:50 |
A Tékozló Homár eredetileg általános fogyasztási blogként és nem fogyasztóvédelmi fórumként indult – hangzott el a Magyar Fogyasztó Platform szervezésében zajlott két napos konferencián. Az itt közzétett pénzügyi piacon végzett kutatásból pedig az derült ki, hogy Magyarországon nincs igazi lovemark, ehhez szakértők szerint hosszútávú konzekvens kommunikációra van szükség. Tovább a teljes cikkhez → Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |