Megmenekülhet a bormarketing Nyomtatás
2009. december 04. péntek, 03:00

12_04_gazd2

 

Miniszteri rendelettel juthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. - írja a Világgazdaság.


A Világgazdaság értesülése szerint napokon belül hozzájuthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit (MBN) Kft. A közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartását biztosító pénzt közbeszerzési pályázaton nyerhette volna el, azt azonban nem írták ki - írja a lap. A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet.

A Világgazdaságnak Karakas János, az agrártárca főtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a működéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetőség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövőre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni. Az MBN-t 2005. májusában alakította a szőlő-bor ágazat 13 meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap felhasználásának koordinációja, amely alap a bor forgalomba hozatali járulékának a marketingre fordítható részét tartalmazza.

Forrás:

Napi Gazdaság

ww.napi.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.