Melyik hiperben a legolcsóbb a szilveszteri bevásárlás? |
2010. január 04. hétfő, 16:30 |
A malac eleje és hátulja is másik cégnél volt olcsóbb a budaörsi arany háromszög egymásra épült hipermarketjeiben, míg a legkeresettebb pezsgőmárkánál nem volt árverseny, a ketchupnál és mustárnál pedig főként a gyártók versenyeztek egymással.
Hozta a szilveszteri formáját a Cora a malacfronton, tegnap a kereskedelmi arany háromszögben az egész fél malac a törökbálinti áruházban volt a legolcsóbb. A fél malac elejét is a francia tulajdonú kereskedelmi cég adta a legolcsóbban, de a hátuljában a Tesco vált árdiktálóvá, ugyanis valamivel kevesebb mint ezer forinttal olcsóbban kínálta a termék kilóját. A fél malac hátulja a briteknél elgondolkodtatóan olcsó volt, ahhoz képest, hogy a válság előtti évben, 2007-ben a fél malac hátulját még jócskán 2000 forint felett kínálták. Baromfivirsliben a Tesco és a Cora is azonos árat állapított meg, kilónként 199 forintot. Bár a termék hegyekben állt a hűtőpultokban, a Napi szilveszteri ármustrája alatt embert nem látott, aki tett volna a kosarába a termékből. Jellemzően a drágább frankfurti, illetve a bécsi vagy a juhbeles virslit vették. Frankfurti virsliben viszont az Auchan volt a nyerő, kilónként 50 forinttal rávert a konkurens Tescóra, amely a terméket 699 forintért adta. Forrás: Napi Gazdaság www.napi.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |