Csoki helyett pizzát vesz a Nestlé Nyomtatás
2010. január 06. szerda, 03:00

01_06_gazd1

 

Kiszáll a Cadburyért folytatott versenyből és helyette a Kraft észak-amerikai fagyasztott pizza üzletágát veszi meg 3,7 milliárd dollárért a Nestlé.


Az ügy pikantériája, hogy a Nestlé felbukkanásáig éppen az amerikai Kraft volt a brit Cadbury csokoládégyártó legesélyesebb kérője.

A Nestlé a Krafttal köttendő ügylettel tovább erősítheti pozícióját az Egyesült Államok és Kanada piacán, ahol már így is előkelő helyet harcolt ki magának a félkész ételek értékesítése terén - írja a Bloomberg.

Az akvizíció során a svájci élelmiszeripari óriás olyan bejáratott márkákra tesz szert, mint a DiGiorno, a Tombstone, vagy a California Pizza Kitchen. Az Egyesült Államok világelső pizzafogyasztás terén, a teljes piac hozzávetőleg 37 milliárd dolláros forgalmat bonyolít.

Forrás:

Napi Gazdaság

www.napi.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.