Újabb magyar élmények az Ausztriában forgalmazott turisztikai élménykártyán |
2014. április 09. szerda, 00:00 |
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviseletével együttműködve az osztrák Central Danube projekttársaság idén április 1-jétől több új magyar szolgáltatással bővítette turisztikai értékesítés-ösztönző eszközét: a Mycentrope-élménykártyát – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt. nek. A névre szóló Mycentrope-élménykártyával közel 50 turisztikai attrakció és szolgáltatás látogatható meg, illetve vehető igénybe a három, Ausztriával szomszédos közép-európai országban. A plasztiklap 15 eurós ára már egy használat során biztosan megtérül a kedvezmények felhasználásával. A szolgáltatói ajánlatokat az élménykártya a www.mycentrope.com oldalán, továbbá a Central Danube által biztosított médiatámogatás segítségével népszerűsítik az osztrák piacon az év folyamán. A Mycentrope élménykártyák a Raiffeisenlandesbank bécsi- és alsó-ausztriai teljes fiókhálózatában (mintegy 620 irodában), valamint a mycentropecard.com webshopon keresztül igényelhetők és megvásárolhatók. Az MT Zrt. ezen kívül külképviseleti honlapján és a Rot-Weiß-Rot turisztikai mozgalmának keretei között, valamint az MT Zrt. ausztriai vásárain, workshopjain, szakmai rendezvényein ugyancsak promotálja az élménykártyát és a magyar ajánlatokat. Az elmúlt évben 16.000 db kártyát vásároltak meg. „A kitűnő magyar turisztikai ajánlatokat tartalmazó élménykártya minden bizonnyal hozzájárul ahhoz, hogy a jól fizető osztrák turisták több ezer pótlólagos vendégéjszakát generáljanak hazánkban" – vázolta fel a kártya turisztikai- és nemzetgazdasági hasznát Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviselője. Az MT Zrt. bécsi irodájának vezetője egyben rámutatott, hogy „a Mycentrope-élménykártya áttörést jelent az eddig forgalomban lévő értékesítés-ösztönző kártyák területén, mivel olyan eszköz került piacra, amely integrált és egységes turisztikai desztinációként népszerűsíti, s teszi élményeket nyújtó szolgáltatásokon keresztül megélhetővé a közép-európai régiót". Az elmúlt évek átlagában az osztrák látogatók 120 milliárd forintot költöttek éves szinten Magyarországon, aminek nagy része turisztikai célú költés volt. A jól fizető osztrák vendégek átlagosan naponta 80 millió forint forgalmi adót ´fizetnek be´ a hazai költségvetésbe. Az osztrákok utazási szokásairól részletes tanulmányok és elemzések találhatóak az MT Zrt. ausztriai külképviseletének honlapján, ahol további információ olvasható a Mycentrope élménykártyáról, s az ausztriai képviselet Rot-Weiß-Rot in Ungarn turizmusmozgalmáról is: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..