A magyar turizmus stratégiai termékeit ismerhette meg Graz |
2015. március 19. csütörtök, 00:00 |
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete március 10-én Grazban turisztikai szakemberekből álló közönség előtt hívta fel a figyelmet hazánk turisztikai különlegességeire - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt. A Társaság osztrák piacon folytatott promóciós munkája során egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak a szakiskolákkal, felsőoktatási intézményekkel való intézményesített együttműködések is.
Az esemény a Corps Touristique Austria (www.corps-touristique.at) nemzetközi egyesülettel, illetve Ausztria piacvezető utasbiztosítójával (www.europaeische.at) együttműködésben, az MT Zrt. ausztriai road show-jának grazi állomásán zajlott. Az egész estét betöltő workshop-on Laura Pall – az MT Zrt. ausztriai munkatársa – mutatta be az aktuális magyar kampányakciókat. A rendhagyó, interaktív prezentációba csomagolt üzenet szerint az osztrákok számára „Magyarország felülmúlja a várakozásokat". Az ezt igazoló példák között említették, hogy a Bank Austria és a Statistik Austria a legjobb ár-érték arányú utazási célországnak nyilvánította hazánkat az elmúlt években. Az előadás során kiemelték, hogy Budapest kulturális turisztikai kapacitása megduplázódott a közelmúltban, bemutatták továbbá az olyan, újonnan megnyitott-felújított zászlóshajó intézményeket, mint a Vigadó, a Liszt Ferenc Zeneakadémia, a Budapest Music Center, az Erkel Színház és a Várkert Bazár. A Magyarországon zajló „gasztroforradalmat" jól jellemzi, hogy az elmúlt 4 évben folyamatosan nő a Michelin csillagos éttermek száma, amelyekből immár négy is van Budapesten. A szakmai road show Bécsben, illetve Tirol és Salzburg tartományokban folytatódik. Az MT Zrt osztrák piacon folytatott promóciós munkája során egyre nagyobb szerepet kap a kapcsolat-marketing eszköztára, amelyre jó példa a szakiskolákkal, felsőoktatási intézményekkel való együttműködés is. A társaság bécsi irodájának munkatársai rendszeresen tartanak prezentációkat és magyar napokat ausztriai iskolásoknak, utazási ügynököknek és üzleti döntéshozóknak. Az iskolai együttműködések köre a szakközépiskoláktól az egyetemekig terjed, s több intézményesített együttműködés is létezik, amely során évről-évre a legaktuálisabb piaci információkat kapják meg a hallgatók Magyarországról. A turisztikai külképviselet tevékenységét meghatározó stratégiai dokumentumok, valamint a folyamatban lévő kampányokról bővebb információ elérhető innen: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok/hirek. Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..