Nőtt a munkanélküliségtől való félelem, de bizakodó a lakosság |
2015. május 08. péntek, 00:00 |
Kissé emelkedett áprilisban a GKI-Erste konjunktúra-index szezonális hatásoktól megtisztított értéke, ezzel elérte januári szintjét, az üzleti és a fogyasztói várakozások is valamivel jobbak lettek a márciusinál - állapította meg a GKI Gazdaságkutató Zrt. legfrissebb havi előrejelzésében, amelyet az Európai Unió támogatásával készít. A konjunktúraindex a márciusi mínusz 3,6 pontról, mínusz 2,9 pontra javult, az üzleti bizalmi index 4,2 pontról 4,9 pontra emelkedett, a fogyasztói bizalmi index pedig mínusz 25,8 pontról mínusz 25,0 pontra javult áprilisban.
Az üzleti szférán belül áprilisban a kereskedelem kivételével minden ágazatban változatlanok maradtak, vagy csak minimálisan javultak a várakozások. Az ipari bizalmi index áprilisban stagnált; az elmúlt időszaki termelés megítélése nem változott, a termelési kilátásoké javult, a rendelésállományé romlott, de ez utóbbin belül az exportrendeléseké jobb lett. A készleteket kissé nagyobbnak érezték a válaszolók. Az építőipari bizalmi index valamicskét javult: az előző háromhavi termelés megítélése némileg kedvezőbbé vált, a rendelésállományé gyakorlatilag nem változott. A legjelentősebb mértékben a kereskedelmi bizalmi index értéke emelkedett, de továbbra is bennmaradt az elmúlt másfél évet jellemző viszonylag keskeny sávban. Az eladási pozíció, a készletek és a rendelések megítélése egyaránt kedvezőbb lett. A szolgáltatói bizalmi index áprilisban stagnált. Az üzletmenet megítélése nem változott, az elmúlt időszaki forgalomé javult, a következő időszaké romlott. Az áremelési szándék áprilisban az ipari és a szolgáltató cégeknél gyengült. Az építőiparban az áremelésre és árcsökkenésre számító cégek aránya gyakorlatilag megegyezett, a válaszadók döntő többsége továbbra is változatlan árakra számított. A kereskedelmi cégek körében tovább csökkent az áremelést tervezők aránya, miközben az árnövelés átlagos mértéke enyhén nőtt. A fogyasztók inflációs várakozása is erősebb lett. A foglalkoztatási szándék a kereskedelem kivételével minden ágazatban, ha csak kicsit is, de erősödött, a kereskedelemben azonban gyengült, nőtt a munkanélküliségtől való félelem a lakosság körében is. A magyar gazdaság kilátásainak megítélése az iparban valamivel jobb lett, a kereskedelemben nem változott, az építőiparban és a szolgáltató szektorban valamint a lakosság körében némileg romlott. A GKI fogyasztói bizalmi index áprilisban a márciusi csökkenést követően kissé emelkedett. A lakosság a saját pénzügyi helyzetének következő egy évét jobbnak, a következő egy évben várható megtakarítási képességét alig jobbnak érezte, mint az előző hónapban. A lakosság a nagy értékű tartós fogyasztási cikkek jelenre vonatkozó vásárlási feltételeit javulónak, a következő egy évre vonatkozót inkább stagnálónak érzékelte. Forrás: MTI |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..