Mozgalmas nyárutó a szlovák piacon |
2015. november 06. péntek, 00:00 |
A szlovák piacon ősszel kiemelt kampányok hívták fel a figyelmet Magyarország főszezonon túl is elérhető szolgáltatásaira, elsősorban a célpiacon legnépszerűbb fürdő- és wellnesskínálat bemutatásával. A kedvelt „vizes" téma mellett szerepet kapott a régió bor- és pálinkakultúrájának, történelmi örökségének bemutatása, valamint az őszi kirándulási tippek népszerűsítése is – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt. Szeptemberben négyhetes Facebook-kampány indult, amely hetenként más régiót állított középpontba. A régióval kapcsolatos kérdésekre válaszolók között nyereményeket sorsoltak ki. Az őszi-téli pihenés a témája az október folyamán futó közép-dunántúli régiós kampánynak is, amely a szlovák határhoz közel fekvő célterületek egész évben működő spa és wellness szolgáltatásait népszerűsíti, elsősorban a Velencei-tó környékére fókuszálva. A kampány a női olvasókat, az aktív életmódot keresőket, a határmenti régiók lakosait és a szlovákiai magyarokat szólítja meg. „Megérdemli, hogy királyul érezze magát – őszi relax a királyi régióban" szlogennel a nyomtatott és online médiában jelennek meg a hirdetések, PR-cikkek, amelyek a www.madarsko.sk/strednezadunajsko kampányoldalra irányítják a vendégeket. A weboldalon az akcióhoz csatlakozott szolgáltatók mutatkoznak be.
Az észak-alföldi régió egészségturisztikai kínálatát személyesen ismerhették meg a szlovák média képviselői. A Szlovákia közép-keleti részében nagyon kedvelt Nyíregyháza-Hajdúszoboszló-Debrecen hármas nemcsak a híres fürdőkultúrájából adott ízelítőt a tanulmányútra meghívott turisztikai- és médiaszakembereknek, hanem a családi programlehetőségeket, gasztronómiai kínálatot és kulturális ajánlatokat is bemutatta. A pozsonyi Zichy Palotában a kultúra kedvelőit szólították meg: a fertődi Esterházy kastély sajtókonferenciáján, amelyen a felújított kastélyt és a 2016-os Eszterházi Vigasságok fesztiválsorozatot népszerűsítették. Felszólalt Czimbalmosné Molnár Éva, Magyarország pozsonyi nagykövete és Esterházy Antal herceg is. A pozsonyi Vásárcsarnokban zajló, Kóstold meg a világot című gasztronómiai rendezvényen a Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai irodája a turistacsalogató magyarországi úti célokat képviselte a magyar kiállítók mellett. A Jókai bableves és az elmaradhatatlan pörkölt a legkeresettebbek közé tartozott, a magyarországi kiadványokat is szívesen vitték a látogatók. A Turizmus Világnapja alkalmából a Nagymegyeri Magyar Tannyelvű Szakközépiskolában zajló idegenforgalmi diákversenyen tartott szakmai előadást a Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai képviselője. Az iskolában folytatott kérdőíves felmérés eredménye a fiatalabb generáció Magyarországra irányuló utazási szokásairól, motivációiról és információszerzési módszereiről nyújtott adatokat. A Szlovákiából érkezett turisták kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakáinak száma havi viszonylatban stabil emelkedést mutat, a legfrissebb statisztikai adatok pedig 10 %-kal több vendégéjszakáról számolnak be az első nyolc hónapot tekintve, mint egy évvel ezelőtt. Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint 13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás. Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..