English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A szegényebbek éreznek nagyobb áremelkedést Nyomtatás E-mail
2017. április 03. hétfő, 00:00

Az alacsony jövedelműek érzékelték a legnagyobb inflációt tavaly, míg a közepes keresetűek a legkisebbet. A benzinár alakulása befolyásolta leginkább a jövedelmi csoportok inflációját.


Eltérően érintette az infláció a lakosság egyes csoportjait tavaly is. A fogyasztói árak emelkedése leginkább az egyébként is kedvezőtlen jövedelmi helyzetben lévőket érintette, akik 0,7 százalékos drágulást tapasztaltak. A közepes jövedelműek az átlagossal megegyező, 0,4 százalékos inflációt, míg a jól keresők félszázalékos drágulást érzékelhettek – derült ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) elemzéséből. Jól jártak még az aktív, illetve a három vagy több gyerekes háztartások, amelyeknél 0,3 százalékos áremelkedési ütemet mértek. Tavaly a reálkeresetek 7 százalék felett nőttek, az inflációt minden jövedelemkategóriában meghaladva. A nyugdíjasok az egyik legmagasabb, 0,6 százalékos drágulást tapasztalták.

A múlt évben a legerőteljesebb hatást a járműüzemanyagok árának ingadozása okozta a teljes lakosság árindexében – írták a statisztikusok. A lakosság fogyasztói kosarában jelentős, átlagosan 7,5 százalékos az üzemanyagok súlya, ezért az árváltozás erőteljesebben befolyásolja a fogyasztói árindexüket. Ezzel szemben a nyugdíjasok és az alacsony jövedelmű háztartások esetében a járműüzemanyagok súlya a fogyasztói kosárban jóval alacsonyabb, így a 7 százalékos árcsökkenés hatása is kevésbé érződött. Ha pedig egy háztartásnak nincs autója, és a fogyasztói kosarából szinte teljesen hiányzik az üzemanyag, akkor 1 százaléknál is nagyobb áremelkedést tapasztalhatott tavaly.

A jövedéki adó korábbi megemelése miatt a szeszes italok, dohányáruk áremelkedése szintén jelentős hatást gyakorolt az alacsony jövedelműek esetében, mivel e termékek súlya a lakosság egészéhez viszonyítva magasabb a fogyasztásukban. Az alacsony jövedelműek fogyasztói kosarában 13 százalékkal szerepelnek a szeszes italok és a dohánytermékek, míg a magas jövedelműeknél 10 százalékkal.

A szeszes italok, dohányáruk áremelkedése szintén jelentős hatást gyakorolt. Fotó: MW
Nemcsak dohányra és alkoholra, hanem jövedelmük arányában élelmiszerre is többet költenek a kevesebb pénzből élők. Az alacsony jövedelműek fogyasztói kosarának több mint 30 százalékát teszik ki az élelmiszerek, míg a jobban keresőkének csak 20 százalékát. Az élelmiszerek 2016-ban átlagosan 0,7 százalékkal drágultak, ami a megelőző évinél valamelyest alacsonyabb volt, de ez a drágulás jobban érintette a szegényebbeket.

A teljes inflációt a szeszes italok, dohányáruk, a szolgáltatások és az élelmiszerek éves áremelkedése összességében mintegy 0,8 százalékponttal emelte, az egyéb cikkek nagymértékű árcsökkenése pedig megközelítőleg 0,4 százalékponttal mérsékelte. A szolgáltatások áremelkedése leginkább a magas jövedelműeket érintette, hiszen arányaiban ők vesznek igénybe ebből a legtöbbet. A nemzetgazdasági 1,5 százalékos szolgáltatásinfláció náluk 1,7, míg az alacsony jövedelműeknél 1,4 százalékot tett ki.

A háztartási energia minimális, 0,1 százalékpontos éves árcsökkenése, és a ruházati cikkek 0,5 százalékos drágulása hasonlóan befolyásolta az egyes jövedelmi csoportok inflációját. A tartós fogyasztási cikkek félszázalékos áremelkedése ugyanakkor az alacsony jövedelműekre gyakorolt jelentősebb, 0,9 százalékos hatást.

Forrás: Világgazdaság Online

Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint
13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo
rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Greenfield Technology Kft.
Mazzer Nikolett

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
KIZÓ-TÜZÉP Kft.
Kiss Szilárd

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Magyar Záloghitel Zrt.
Kiss-Simon Máté

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Charlie Hûtõ Bt.
Sarkadi Edina

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.