Turisztikai szervezetek: a legjelentősebb ágazati intézkedés lesz az "online szobatükör" bevezetése |
2018. április 16. hétfő, 00:00 |
Az elmúlt évek legjelentősebb ágazati intézkedésének nevezték az "online szobatükör", azaz a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ jövő évtől tesztüzemben tervezett bevezetését a turisztikai érdekképviseletek vezetői a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány (MTSZA) szakmai rendezvényén Budapesten. A fejlesztés lényege, hogy a szálláshely-szolgáltatóknak kötelező lesz egy felhőalapú szolgáltatást nyújtó informatikai rendszerre feltölteni adataikat. A szoftver bevezetésével a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) minden Magyarországon működő kereskedelmi szálláshelyen eltöltött vendégéjszakáról naprakész statisztikai és forgalmi adatokkal rendelkezik majd, a vállalkozások adminisztrációs terhei csökkennek és az ágazat fehérítéséhez is hozzájárul a fejlesztés. Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a szerdai szakmai rendezvényen kiemelte, hogy a magyarországi turizmus csaknem egyharmadát "nem lehet látni", de problémát jelent a forgalmi adatok késleltetett közlése is. Az online szobatükör terve két évvel ezelőtt indult. A tervek szerint a működési engedély feltételéül szabnák az online szobatükör alkalmazását. Hozzátette: 2019-től évek alatt fokozatosan vezetnék be a rendszert, a teljes bevezetés 3-4 évet vehet igénybe. A tervek szerint okostelefonos appot írna az állam, amibe a kisebb szállásadók is valós idejű adatokat szolgáltatnának. Mindez pontos előrejelzéseket tenne lehetővé, és a vállalkozásoknak is fontos visszajelzést jelentene - mondta. A program online alkalmas lehet később az adóügyintézés megkönnyítésére, az adatszolgáltatás leegyszerűsítésére is. Számos jogszabálymódosítás szükséges még a rendszer bevezetéséhez, mindez azonban az elmúlt évek legjelentősebb ágazati intézkedése lenne - vélekedett. Aláhúzta: a program bevezetését minden ágazati adófizető támogatja, a szállodaszövetség és az airbnb-szövetség is. Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) általános alelnöke hangsúlyozta: a szövetség üdvözli a szoftver bevezetését, mivel egyenlő versenyhelyzetet teremt, a marketingcél mellett hosszú távon az ágazat fehéredéséhez járul hozzá. Ennél jobb megoldás még nem született - húzta alá. Könnyid László MSZÉSZ-elnök arról beszélt, hogy a statisztikai hivatal két hónappal később közöl forgalmi adatokat, amelyek kizárólag kereskedelmi szálláshelyekre vonatkoznak. A nem mért szálláshely pedig nem jelenik meg az ágazati statisztikákban. Szeretnék, ha minden piaci résztvevő egyenlő feltételekkel venne részt a vendégekért folytatott versenyben, a tisztességes piaci magatartást ösztönző rendszer a munkavállalók érdeke is. Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke kiemelte, a tavaly elfogadott Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia célul tűzte ki, hogy valós piacismereten alapuljanak a szakpolitikai döntések. Forrás: MTI
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..