Hogyan építhet márkát hatékonyan egy kis- és közepes vállakozás? Nyomtatás
2009. július 29. szerda, 03:00

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt került megrendezésre csütörtökön a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningje.


07_29_gazdAz esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.

„A legradikálisabb különbség a nagyvállalati és kkv reklám között, hogy egy kkv nem a márkanév ismertté tételével épít márkát, hanem úgy, hogy olyan ajánlatot tesz, amitől a vevő lélegzete is eláll! Így a néző vásárolni is fog és a márkanevet is megjegyzi” – mutatott rá előadásában Wolf Gábor kkv marketing szakértő, majd kifejtette: a jó tévéreklám lelke az ajánlat és a kampányban gondolkodás, azaz nem egy, hanem több reklámmal kell tervezni. A kkv-k számára hatékony tévéreklámok egy értékesítési beszélgetéshez hasonlítanak a leginkább. Azonban fel kell készülni a sikerre, a tévéreklám hatásának maximalizálásáért össze kell hangolni az egyéb marketing eszközeinket a tévéreklámmal – tanácsolta a szakértő.

A cikk teljes tervedelmében az alábbi oldalon érhető el:
http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=281648&from=kkv


Forrás:
VG Online

www.vg.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.