2015. június 25. csütörtök, 00:00 |
A Párizs környéki Turizmus és Stratégia fesztiválon mind hazánk imázsfilmje, mind az MT Zrt. Budapestre és környékére vonatkozó marketingstratégiája díjat nyert. A június 3. és 6. között lezajlott rendezvényen 21 európai ország 30 városát mutatták be a szervezők. A résztvevők öt különböző kategóriában nevezhettek a díjakért, amelyeket rangos szakmai elismeréssé szeretnének emelni – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.
A Párizs környéki Rueil-Malmaisonban első ízben rendezték meg a Turizmus és Stratégia fesztivált. Budapestnek és környékének marketingstratégiáját, eredményeit, célkitűzéseit Sztojanovits Kristóf, a Magyar Turizmus Zrt. regionális igazgatója mutatta be. A rendezvényen részt vett Packi Barbara, a Társaság párizsi külképviseletének vezetője is.
A szabadtéri fesztiválon közel 15.000 látogatót regisztráltak. A rendezvényhelyszín nagy- és kisszínpadán minden város kétszer fél órás műsorral mutatkozhatott be. Magyarországot a Margaret Island háromtagú énekes-gitáros formációja képviselte. Az együttes a nap folyamán a magyar standon is adott kisebb koncerteket, ahol a zenei program mellett különféle finomságokkal és több magyar régió finom boraival fogadták a látogatókat.
Forrás: Objektív Hírügynökség
|