Drága Madonna |
2008. november 21. péntek, 05:30 |
Madonna kétmilliárdért lesz a Louis Vuitton arca6,5 millió fontot, azaz több mint kétmilliárd forintot kasszíroz Madonna azért, hogy a Louis Vuitton tavaszi/nyári kampányának arca legyen. A BrandRepublic pikáns képekre számít. Pikáns képekre lehet számítani annak kapcsán, hogy Madonna lesz a Louis Vuitton 2009 tavasz/őszi kampányának arca - írja a BrandRepublic. A képeket az a Steven Meisel készíti majd, aki Madonna 1992-es Sex című, az Erotica albumot kísérő könyvét is fotózta: a szoftpornónak is beillő, egy domina nevében írt alkotásban imitált meleg- és szadomazo-pornó jelenetek is szerepeltek. Igaz, Meisel fotózta az amerikai Vanity Fair májusi címlapját is, amelyen szintén Madonna szerepelt, pornófelhangok nélkül.
Madonna nem először adja az arcát divatkampányokhoz: korábban a Gappel, az H&M-el, a Versacéval és a Max Factorral is összeállt. A legutóbbi album révén pedig a Vodafone Live! szolgáltatásának zeneletöltéseit népszerűsítette: a mobilos felületen Hard Candy áprilisi megjelenése előtt elérhetővé váltak exkluzív számok. A Louis Vuitton „Core Values” kampánya számára az elmúlt hónapban Annie Leibovitz sztárfotós fényképezte Sean Conneryt, Andre Agassit, Keith Richardst, Sofia Coppolát és Francis Ford Coppolát, illetve Mihail Gorbacsovot. Forrás: Brand Republic
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |