Új energiaital Nyomtatás
2009. szeptember 01. kedd, 03:00

2009. augusztus végétől egy új márka lép be a hazai energiaitalok közé: néhány héten belül már mindenhol kapható lesz a Playboy energiaital.


09_01_gazdA Playboy Energy Drink néhány év várakozást követően, az európai ízvilágnak megfelelően adaptálva kerül a hazai polcokra. Az új termék valódi gingseng-, guarana-, damiana-  és shizandra kivonatokat is tartalmaz. A vegyes gyümölcs ízű ital normál és cukormentes változatban kerül a polcokra.

„A Playboy Energy-t azért hoztuk létre, hogy az emberek szó szerint belekóstolhassanak a Playboy életérzésbe.” – nyilatkozta Sarah Haney, a licenszet adó Playboy Enterprises International, Inc. alelnöke. A terméket 2007 szeptemberében a jogtulajdonos Play Beverages LLC. és a Cirtran Corporation vezette be az Amerikai Egyesült Államokban. Tőlük vásárolta meg a PlayBev CEE Kft. 10 közép-kelet európai országra a gyártási és forgalmazási jogot, így a magyarországi bevezetés után Törökország, Románia, Bulgária, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Szerbia, Horvátország, Szlovénia következik, ahol még 2009 őszén elkezdi forgalmazni a Playboy Energy Drinket.

Modroczky Tamás, a PlayBev CEE Kft. ügyvezető igazgatójától megtudhattuk, hogy a Playboy nyuszifej logót a világ 3 legismertebb céges 09_01_gazd2emblémája között tartják számon. „Nem kérdés, hogy maga a márka, a hozzá kapcsolódó emóció az, aminek hatására a fogyasztók először leveszik majd a polcról a terméket, de hiszünk abban, hogy megtetszik a fogyasztóknak a termék íze is, így hamar kialakul a Playboy Energy Drink rajongótábora.” – tette hozzá Modroczky Tamás. „Bízunk abban, hogy nevéhez méltóan, a Playboy Energy Drink plusz energiával tölti fel nemcsak a fogyasztókat, hanem a teljes piacot.”

Forrás:
Mai Piac

www.maipiac.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.